פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלת מסך LCD הייאר נושא התלונה:
לנקרי אלמוג שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי מסך LCD בגודל 32 אינץ חברת הייאר שנקנה בחנות א.ל.מ ביג באר שבע בחודש נובמבר 2011 ואשר הופעל ע״י טכנאי ניופאן בחודש דצמבר 2011.
המסך נקנה בעסקה כוללת של מקרר 4 דלתות, מסך LED גודל 42, מסך 32 (שעליו למעשה מדובר בתלונתי) ומיקרוגל, עסקה גדולה לזוג צעיר לכל הדעות.
לאחרונה החלו בעיות במסך הייאר 32 שברשותי: המסך לא נידלק, תמונה מרצדת, רעש מוזר מהרמקולים, ממש בצורה טורדנית.
פניתי לניופאן ע״מ לממש את אחריותי ושישלחו טכנאי לתקן לי את המסך, הם טענו כי עלות הגעת טכנאי לביתי הינו 200 ש״ח במזומן וזה גם דרך חברת בת אשר מבצעת את השירות עבור ניופאן ובשמם , הסכמתי לשלם את הגעת הטכנאי רק שיגיע טכנאי לתקן את המסך שלי.
בהגעת הטכנאי לבית נאמר לי על ידו כי אני רשאי לקבל מסך חלופי (דבר שלא נאמר לי בעת תיאום הטכנאי) צלצלתי שוב לניופאן לדרוש מסך חלופי ואכן קיבלתי מסך חלופי.
המסך שלי נלקח לתיקון ולאחר יומיים צלצלו אלי וטענו כי מדובר ב״תקלת פאנל״ דבר אשר אינו מצוי באחריות ואינו מכוסה באחריות לדברי הנציגה.
כששאלתי לפשר התקלה וממה היא נובעת נאמר לי כי מדובר בתקלת "טוטאל לוסט" אשר יקר מאוד לתקן ולא ידעו להסביר לי ממה נובעת תקלה זו.
כמובן שלא קיבלתי את ההסבר וביקשתי שטכנאי יסביר לי במה בדיוק מדובר ומה בדיוק התקלקל ושוב נעניתי בתשובה כי מדובר בסוג של חוסר מזל ואין מה לעשות רק לזרוק את המסך כי הוא חסר תקנה.
בניופאן הציעו לי לשדרג למסך חדש וכששאלתי מה העלות של שידרוג הציעו לי מחיר מלא על מסך חדש בטענה כי המסך שלי לא שווה כלום ולא מוכנים לשלם לי ואו להתחלק איתי בעלות המסך.
מדובר לדעתי בחוצפה שאין כדוגמתה, זהו מסך בן כמעט שנתיים שהתקלקל ללא כל סיבה ואו שימוש בלתי סביר , סתם כך!
התשובה אינה מכבדת חברה בעלת שם גדול, המסך חזר אלי באותו המצב ועכשיו הוא נמצא בחדרי ללא כל שימוש.
מיותר לציין כי זוג צעיר בעל 2 ילדים אינם יכולים להרשות לעצמם להחליף טלוויזיה כל שנתיים, גם כשביקשתי ממנהל תחום בניופאן לגלות קצת יותר הבנה וגמישות כלפי לקוח, נתקלתי באישה אשר כל מטרתה הייתה לסיים את התהליך איתי בצורה חדה וישירה וללא כל רצון לספק אותי כלקוח ניופאן.
דחוי ומבויש הרגשתי לאחר השיחה עימה אשר גרמה לי לבקש ממנה מספר פעמים לבוא לקראתי כאילו ביקשתי ממנה לקבל בחינם.
לדעתי לא אקנה יותר מוצרים של ניופאן לעולם .
עילבון, זילזול ועוגמת נפש סוג הנזק :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות, כפי שמתוארת בפנייתו של הלקוח.
בשיחותינו הטלפוניות עמו נמסר כי בבדיקתנו נצפתה תקלה בפנל עצמו, אשר אינו במסגרת האחריות, ולכן שמחנו להציע לו לרכוש מסך חדש במחיר מוזל, ביחס למחיר השוק.
תגובה:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות, כפי שמתוארת בפנייתו של הלקוח.
בשיחותינו הטלפוניות עמו נמסר כי בבדיקתנו נצפתה תקלה בפנל עצמו, אשר אינו במסגרת האחריות, ולכן שמחנו להציע לו לרכוש מסך חדש במחיר מוזל, ביחס למחיר השוק.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה