פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המחיר שנאמר טלפונית (עבור ביקור טכנאי במסגרת אחריות מוגבלת) שונה מהמחיר שמופיע בתעודת האחריות שהגיעה לאחר מכן נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏14 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קיימתי שיחה עם ניופאן מכיוון שלא הגיעה אלי תעודת אחריות בעקבות רכישה של מכונת כביסה. בתחילה נדהמתי לגלות שבמקום הרחבת אחריות משנה ל 4 שנים (מה שחשבתי שרכשתי) קיבלתי בפועל אחריות של שנה + אחריות מוגבלת לעוד 3 שנים. חשוב להדגיש שההטעייה הזו נגרמה ע"י המוכר אלקטרו קובי (דיילי סייל) ואינה באשמת ניופאן.
אבל בניופאן הסבירו לי שההרחבה היא בסה"כ מתן אחריות מוגבלת, והמשמעות היא שביקור הטכנאי עצמו כרוך בעלות של 149 ש"ח. קשה היה לעכל זאת, אך הבנתי שנגזר עלי להסתדר עם אחריות מוגבלת זו.
כרגע קיבלתי בדואר את תעודת האחריות ולפיה עלות ביקור הטכנאי היא 199 ש"ח ולא כפי שנאמר לי ע"י ניופאן טלפונית. בקיצור, אי אפשר להאמין לאף מילה של כל אחד מספקי השירות שהוזכרו כאן.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תעודת אחריות מתוקנת לפי תשלום לטכנאי בסך 149 ש"ח כפי שנאמר במקור פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתו של הלקוח.
בשיחתנו הטלפונית עמו נמסר כי האחריות למוצר חלה למשך שנה ותוספת 3 שנות אחריות נוספת מוגבלת במהלכן חלה השתתפות עצמית עבור ביקור טכנאי בסך של 199 ש"ח.
תגובה:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתו של הלקוח.
בשיחתנו הטלפונית עמו נמסר כי האחריות למוצר חלה למשך שנה ותוספת 3 שנות אחריות נוספת מוגבלת במהלכן חלה השתתפות עצמית עבור ביקור טכנאי בסך של 199 ש"ח.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה