פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל משתי החברות (ניופאן ואלקטרוניקספרו) נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ב-18 לאוגוסט מסרתי לנהג של חב' אלקטרוניקספרו מכשיר מיקרוגל תוצרת Grunding לצורך תיקון. נאמר לי ע"י החברה שהם יחזרו אלי בטלפון כדי להסביר לי מה מאות התקלה ולהודיע לי האם ניתן לתקן. ברצוני לציין שהמכשיר נרכש ב- 30 לדצמבר 2012, ושהוא במסגרת אחריות.
עקב שלא חזרו אלי התקשרתי לחברה ב- 25 לאוגוסט על מנת לדעת מה ה מצב. נמסר לי שכן ניתן לתקן את המכשיר אך החלק המקולקל עזל להם והם הזמינו אותו ושהם יודעים שהוא יגיע למחורת ו לכן קקרוב לוודאי שאקבל את המיקרוגל תוך 48 שעות אךת כמובןת יוצרו קשר אימי.
עקב שלא שמעתי מהם התקשרתי שוב ב- 28 לאוגוסט ואז נמסר לי שהמשיר הגיעה אליהם רק לפני מספר שעות (!!!). שאלתי איפה המכשיר היה ב- 10 ימים אחרונים והמוקדנית ענתה לי שאין לה מוסג ושבמידע שיש לי בעיות או תלונות אלי לפנות לחב' ניופאן.
באותו יום יצרתי קשר עם חב' ניופאן ועובדת בשם סיוון הסבירה לי שעקב שהמכשיר שמסרתי לא ניתן לתקון ועקב שנמצא במסגרת אחריות הם מחליפים אותו במכשיר שווה, שכרגע מצאו אותו בחנות ברשל"צ, ושם נמצאים בשלבי החזרתו למחסן כדי לשלוח אותו אלי ושהוא אמור להיות אצלי ב- 8 לספטמבר (אחרי ראש השנה) ושידעו לי לפני זה כדי לתאם שעה.
עד היום, 10 לספטמבר, 3 שבועות אחרי שנלקח לתיקון, המכשיר לא חזר אלי. פניתי שוב לחב' ניופאו ונמסר לי שהמכשיר נמצא אצלם ושב- 12 לחודש יש להם נהג לאיזור מגורים שלי אך הם יצרו קשר על מנת לתאם שעה. נסיתי לדרוש שישלח במשלוח מיוחד במונית עוד היום, אך הם סירבו בתענה שלא נהוג אצלם לעשות דבר כזה ושאין מה לעשות, אלי לחקות עד התאריך שיהיה להם נהג לאשקלון.
יחס מזלזל ומבייש מחברה שדוגלת ב"חשוב לנו לשרת אותך בדרך הכי טובה כי מגיע לך"
עלבון סוג הנזק :
לקבל את המכשיר שלי עוד היום ע"י משלוח מיוחד ע"ח החברה פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה