פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית מצלמה לא תקינה נושא התלונה:
בנימין שי שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
הסתדרות 248 חיפה - צומת קרית אתא כתובת:
שקם אלקטריק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב ,
בתאריך 15/8/13 רכשתי מצלמה מדגם CANON EOS 600D בסכום של 3000 ש"ח.
לאחר 3 ימים שבהם המצלמה צילמה באופן ברור תמונות באיכות מצויינת חלה ירידה באיכות ומריחת תמונות ומאז ועד היום 24/9/13 היא מצלמת תמונות לא ברורות ולא טובות.
ניסיתי לברר עם שקם אלקטריק והוסבר לי שניופאן אחראית.
בשקם אלקטריק ניסו לברר את העניין עם ניופאן ונמסר לי שעלי לפנות למעבדה.
פניתי למעבדה ולאחר יומיים בדיקה לא נמצאה תקלה על ידי המעבדה.
ונאמר לי על ידי המעבדה שלא להשתמש באופציה אוטומט.
חבר שלי בעל אותה מצלמה מצלם עם אוטומט ויוצאות לו תמונות טובות וכן גם 3 עובדים של שקט אלקטריק שהמליצו לי על המצלמה והם בעלי אותה מצלמה ואמרו לי שבאוטומט יוצאות להם תמונות מצוינות.
ניופאן מתעלמת מהעניין של החלפת המוצר שלי במוצר אחר ועד היום המצלמה שלי בתוך הארון ללא שימוש כי אי אפשר להשתמש בה והתמונות בה יוצאות לא טוב. ניופאן אמרו לי שזו המצלמה ואין מה לעשות. לשאלתי אם המוצר דפוק מדוע הם מוכרים אותו לא קיבלתי תשובה ולא קיבלתי תשובה על זה שלי התמונות לא ברורות ולאחרים כן.
יכלתי לקנות את המצלמה בסכום של 2000 שקלים עם שנה אחריות אך העדפתי לקנות ב-3000 בשל השם שניופאן נותת אבל עד היום אני מצטער על כך . לא ייתכן שאני משלם סכום 3000 על מוצר לא תקין ומנסים למרוח אותי בתשובות סרק . ממתי לא מצלמים באופציה אוטומט? וזוהי מצלמה מקצועית ולא סתם מצלמה . זוהי מצלמה של קנון מקצועית 18 מגה. לא הגיוני שימרחו אותי ככה . אני לקוח ואני רוצה לקבל מוצר תקין בתמורה לסכום הגבוה שהשקעתי. הרי הסבירו לי בעמדת המכירה בשקם אלקטריק שהמוצר מצוין ואין בעיות והוא מוציא תמונות באיכות גבוהה ואני נזרקתי לקרשים עם תשובות לא הגיוניות.
אני שוקל לפנות לכל עזרה שהיא שיעזרו לי לקבל את התמורה ששילמתי עבורה מלא כסף!!!
תודה רבה ומקווה שתסייעו לי
קיבלתי כאן עוגמת נפש גבוהה מאד.

שי
טלפון: 052***************
כספי סוג הנזק :
החלפת המוצר החדש הלא תקין במוצר אחר חדש פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
דפנה קליין, קשרי לקוחות שם ותפקיד:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתו של הלקוח.
בשיחתנו הטלפונית עמו הוצעו לו מספר חלופות. מאחר והלקוח מכר את המצלמה, ניתנה לו האפשרות לבצע רכישה חוזרת במחיר אטרקטיבי. הלקוח הביע את שביעות רצונו מהפתרון.
תגובה:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתו של הלקוח.
בשיחתנו הטלפונית עמו הוצעו לו מספר חלופות. מאחר והלקוח מכר את המצלמה, ניתנה לו האפשרות לבצע רכישה חוזרת במחיר אטרקטיבי. הלקוח הביע את שביעות רצונו מהפתרון.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה