פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מקרר פגום ובלי בורג במקום לגמרי מוסתר לעין. נושא התלונה:
ויצמן סנדרה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏25 ‏ספטמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אוקטובר 1, 2013
שלום רב
בערב חג בתאריך 25-09-2013, קיבלנו מקרר חדש(לא מ-outlet) דגם crown CR465B ,שקנינו בניופאן ראשל"צ.
המקרר נראה לעין בסדר גמור, לכן חתמנו והסכמנו לקבלו, למרות שהיה פגום במקום מוסתר לעין.
כאשר ניסינו להרים אותו מקדימה על ידי רגלי בורג כדי שיהיה שיפוע והדלת תוכל להסגר כראוי, הוצאנו את כיסוי הפלסטיק (שמחסה את שני הברגים המאפשרים להרים את המקרר) ומצאנו שהמוצר פגום בדופן הימיני התחתון וחסר לא בורג להרמתו באותו מקום.
ביום שישי 27-09-2013, נוכחנו בניופאן ופתחנו קריאה אצל שרות לקוחות שלהם.
ביום ראשון 29-09-2013 התקשרו מניופאן ואמרו שבגלל שחתמנו על קבלת המוצר, למרות שעשינו את זה בתמימות רבה, האחריות היא שלנו ולא שלהם וסרבו להחליף אותו.
אלבון סוג הנזק :
החלפת מקרר למקרר חדש בלי פגמים. פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה