טלי און, קשרי לקוחות |
שם ותפקיד: |
אנו מתנצלים על השתלשלות האירועים המתוארים בפנייתו של הלקוח, ועל חוסר הנוחות שנגרמה לו.
מכשיר ה-DVD שברשות הלקוח מעולם לא יובא על ידי חברתנו, ולכן, לצערנו, אין ברשותנו חלקי חילוף למוצר.
חשוב לציין, שאנו פועלים ומשקיעים רבות בניהול מפגשי השירות עם לקוחותינו, תוך יישום ערכי האדיבות והמקצועיות, וכמובן, מקפידים לנהל מערכת יחסים הוגנת ומשתפת עם לקוחותינו.
|
תגובה: |
כחלק מאסטרטגיית שירות הלקוחות שלנו, נשמח להציע ללקוח לרכוש מוצר חדש מבית ניופאן, במחיר אטרקטיבי.
|
פתרון: |
|
|