פרטי התלונה

תלונות סופרמרקטינג

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לביטול עיסקה והחזרת שוברים נושא התלונה:
עיסווי מרואן שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏23 ‏ינואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
באוקטובר התקשר אלי נציג החברה והציע הנחות ושברים לבתי עסק שונים בטענה כי הנני לקוח ותיק של ויזה ב 58 שח לחודש למשך שנה בלבד ויהיה באפשרותי לבטל מתי שארצה. אחרי ארבעה חודשים מתקשרת נציגה אחרת מהחברה וטוענת כי עברה שנה וכי אני חייב לשלם 250 שח לחודש וכי ״זה ככה אתה צריך לשלם״ זו הייתה תשובתה שביקשתי לבטל את כל העיסקה לציין כי לא השתמשתי כלל בשוברים אבקש לבטל את המנוי במיידי, לאחר ששמתי תלונה באתר חוזרת אלי מנהלת בחברה בכדי לסגור את העניין , ומציעה לי סוף שבוע חמישי עד שבת במלון רימונים אילת ב50% הנחה , לאחר שהסכמתי ולקחתי חופש אני ואישתי מהעבודה מתקשרת שוב אותה מנהלת ומנסה להכריח אותי לשהות 4 לילות במקום 2 מה שסיכמתי איתה ומה שתכננתי את עצמי , אחרת לא תקבל פיצוי לפי טענתה . אני מבקש לסיים את העניין בדחיפות ולהחזיר את השוברים ולקבל כספי בחזרה .
אחרת אפנה לערכאות המשפטיות ולגופים האחראים להגנה על הצרכן
כספי סוג הנזק :
ביטול עיסקה מיידי והחזרת כסף פתרון נדרש :

סופרמרקטינג שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה