פרטי התלונה

תלונות סופרמרקטינג

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עיסקה והתנתקות מסופרמרקטינג נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
לפני כשלושה שבועות ( לא זוכר את תאריך העסקה המדוייק) ביצעתי עסקה עם חברת סופרמרקטינג. העסקה כללה שוברים לבתי מלון, הצגות ועוד בחצי מהסכום המקורי.
העסקה הייתה בסך של 899 (89* תשלומים).
לאחר כשבוע וחצי בערך התקשרתי על מנת לבצע ביטול עסקה. נציגה בשם ריקי הודיעה לי כי יחזרו אלי (בפועל אף אחד לא חזר). לאחר התקשרות שנייה הודיעה לי הנציגה (לא זוכר את השם) שהיא רואה את פנית הביטול ואמרה לי שתוך יומיין חזרו אלי. בפועל עברו כבר 5 ימים ואף אחד מהחברה לא טרח לחזור אלי.
מבקש לבטל את העיסקה (אסע למשרדים בעצמי ואביא להם את השוברים ואת המתנה שקיבלתי) ומשום שלא השתמשתי במתנה ו/או בשוברים מבקש החזר כספי.
החזר כספי וביטול העיסקה פתרון נדרש :

סופרמרקטינג שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה