פרטי התלונה

תלונות סופרמרקטינג

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה בשיחת טלפון נושא התלונה:
‏יום שישי ‏19 ‏ספטמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, בתאריך 12.9.14 קיבלתי שיחת טלפון מחברת סופרמרקטינג שבה נאמר לי שאני מקבלת במתנה שוברים להנחות בנופשים, מופעים ועוד.. וזאת בעבור השימוש שעשיתי בכרטיס האשראי שלי במשך השנים.
היום ראיתי בחיובי כרטיס האשראי שלי חיוב בסך 74.91 ש"ח למשך 12 חודשים סה"כ 898.92 ש"ח. בשום רגע במשך השיחה לא נאמר לי שהמתנה עולה כסף. השוברים אינם שימושיים עבורי כלל ואינני מעוניינת בהם. אבקשכם לבטל לאלתר את החיוב המיותר הזה .
אחזיר לכם את השוברים, אם תרצו בכך.
מחכה לתגובתכם
שרה בן אדוה
כספי סוג הנזק :

סופרמרקטינג שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה