פרטי התלונה

תלונות סופרמרקטינג

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דמי הצטרפות ודמי מועדון נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏09 ‏דצמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אבא שלי, אפרים וונינגר, לפני כשנה רכש את הקופונים של סופרמרקטינג, שעלו לו 699₪ הוא חילק את התשלום ל10 תשלומים. בנוסף באותה שיחה הסבירו לו על המועדון שלהם, והוא סירב בתוקף והסביר שהוא מעוניין לשלם עבור הקופונים וזהו. לפני כמספר חודשים התקשרה נציגה מטעם החברה על מנת לאשר את פירטי החיוב של אבא שלי על מנת לשלוח לו קבלה. כאשר אבא שלי שאל את הנציגה על מה הקבלה, היא טענה כי הוא אמור לשלם על המועדון249₪ בחודש למשך שנה כי עד עכשיו הוא שילם 699₪ רק על ההצטרפות למועדון. פעם נוספת, אבא שלי היה צריך להסביר להם שהוא אינו מעוניין לראות שום חיוב מהם שלא קשור לקופונים בלבד וככה הסתיימה השיחה. היום 09/12/14 נציג בשם ליאור, גם ביקש לוודא עם אבא שלי את פרטי החיוב שלו על מנת לחייב אותו 249₪ בחודש למשך שנה על המועדון. אבא שלי שוב פעם היה צריך להסביר שהוא איננו מעוניין הוא הסביר לו שאפילו לא השתמשנו בקופונים. (אבא שלי רכש את הקופונים על מנת למצוא מקום לשכן את המשפחה שהגיעה מחו״ל למשך שבועיים כי אחותי התחתנה) כאשר שמעתי את אבא שלי אומר מספר פעמים ״אני לא מעוניין״, ״תסירו את החיוב״ הייתי חייבת להתערב!
השיחה נותקה וכאשר הוא התקשר שוב אני דיברתי איתו כדי להבין על מה הוא מנסה לחייב את אבא שלי. אע״פ שאסור לנציג לדבר איתי הוא ניסה להסביר לי את הסיפור שלו לעומת הסיפור של אבא שלי. ביקשתי בשמי ובשמו לקבל את המכתב שהוא כל פעם העלה בנושא השיחה. במכתב, לטענתו, יש את הפרטים הסופיים המסבירים לו על מה בדיוק הוא משלם ולכמה זמן. ביקשתי שילח לי למייל והוא טען שהוא יכול רק בדואר והסכמתי ואני מחכה למכתב הזה בדואר כמו שביקשתי. הנציג לבסוף דיבר עם אבא שלי והשיחה נגמרה ב-״ אל תחייבו אותי, אינני מעוניין״ תגובתו של הנציג הייתה-״אני אעביר את זה הלאה״.
אגב, דעתו של הנציג היתה כי הוא מנסה להתחמק מלשלם את דמי המועדון. שלכאורה, הוא אינו מעוניין בשירות הזה!
אני בשם אבא שלי רוצה מאד שיפסיקו לנסות לחייב אותו על דבר שהוא אינו מעוניין ומה שיחה הראשונה לא הסכים לה.
תודה מראש, אלישבע.
עלבון סוג הנזק :

סופרמרקטינג שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה