פרטי התלונה

תלונות סופרמרקטינג

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15/05/2016 התקשרה אליי נציגה בשם ימית בשיחה טענה כי אני התחייבתי לתשלום עבור 24 חודשים שבפועל ב 22/06/2015 התקשר אליי נציג והסכמתי לעסקה בת 12 חודשים-בשיחה ב15/5/2016 ימית הציגה את העסקה כי אני מחוייבת להמשיך לעוד שנה למרות שטענתי אחרת ימית שלחה אליי פקס בכתב ידה שנמצא אצלי אדגיש כי השיחות אצלי מוקלטות ויש בידיי הקלטה שנאמר בבירור על ידה שאינני יכולה לבטל את החיובים ואני מחוייבת בעוד תש' של שנה. אני בתדהמה פניתי לעורך דין במיידי בליווי אחותי לאחר שימית טענתה כי היא גובה מכרטיס האשראי שלי 2999 ש"ח לאחר שיחה נוספת מולה כששמעה שאנו שולחים מכתב מעו"ד טענתה כי אני לא מחוייבת לכך ותוך 48 שע' יבטלו את החיוב עברתי עגמת נפש ובזבזתי את זמני על לא עוול בכפי ברצוני למנוע מלקוחות תמימים אחרים לחוות חוויה נוראית זו ולדעת שהעניין מטופל לפני שאפרסם את הממצאים שבידי {שיחות מוקלטות וחוזה בכתב ידה שלא קביל באף חברה.
בתודה מראש
ועגמת נפש סוג הנזק :

סופרמרקטינג שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה