פרטי התלונה

תלונות סופרמרקטינג

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת מוצר נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני קניתי דרך החברה 3 סטים של מצעים. הם הגיעו בדואר אך למרבה הצער זה לא היה מה שביקשתי. אלו היו מצעים אחרים ממה שביקשתי. דיברתי עם החברה והם אמרו לי להחזיר להם ושהם יתקשרו אלי ברגע שיגיע מצעים חדשים וישאלו אותי איזה צבעים וכו' הם אכן התקשרו אלי ושאלו אותי מה אני רוצה והם אמרו לי שתוך יומיים הם יתקשרו שוב כשסחורה תגיע ואני מחכה עד היום (עברו כמעט חודשיים)
כספי סוג הנזק :
או החזר כספי או הבאת הבאת המוצר. פתרון נדרש :

סופרמרקטינג שירות לקוחות

, תגובה:
רחל שם ותפקיד:
נתתי ללקוחה מצעים אחרים לטעמה ואכן כנראה אצלנו במחסן לא ידעו אילו מצעים לשלוח ובעבות זאת היה עיכוב . תגובה:
העניין טופל והלקוחה קיבלה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה