פרטי התלונה

תלונות סופרמרקטינג

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברה שלא יודעת מהו שירות ! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל פניתי לחברת סופרמרקטינג כדי להאריך שובר ספא שחברי רכש בעבר.ביקשתי מנציגת השירות לשלוח את השובר אל כתובתי כוון שאני עושה לחבר שלי הפתעה ציינתי והדגשתי זאת כמה פעמים כדי למנוע תקלות. לאחר חמישה ימים השובר לא הגיע. צלצלתי שוב וביקשתי לדבר עם המנהל,הגברת שדיברתי איתה הזדהתה כמנהלת ואמרה כי היא שלחה "במו ידיה" את השובר לכתובתי ושהמתין. למחרת גיליתי כי השובר יחד עם החשבונית נשלחו לביתו של החבר שלי. לא רק שנהרסה ההפתעה גם פרטיי האישיים(מס' כרטיס אשראי, תוקף,סכום) נשלחו לבית האחר.
האין זוהי פגיעה בפרטיות ובחסיון פרטיי האישיים?!
כשחזרתי לדבר עם ה"מנהלת" ולהסביר לה את פניי הדברים נתקלתי בשירות ירוד ומזלזל בלשון המעטה (עוד בטרם בדקה את הדברים) שכלל: האשמות כלפיי שלא ציינתי את הכתובת הנכונה, חוסר הבנה והתחשבות. לא רק שפרטיותי נפגעה ועוגמת נפש רבה נגרמה לי אפילו רגש קל של הצטערות לא הביעה המנהלת שאמורה לייצג את החברה, דבר שיותר מכל מקומם אותי!
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות + אי תשלום עלות השובר פתרון נדרש :

סופרמרקטינג שירות לקוחות

, תגובה:
איתן שם ותפקיד:
לידעתך חברתנו שולחת את הדואר תוך 4 ימים שזהו הזמן הכי קצר שניתן לשלוח מוצרים וחברתנו עושה מאמצים כבירים בכדי לרצות את לקוחותיה ולספק את המוצרים בזמן קצר מאד.
מאמצים אלו ניתנים כשירות ללקוח ואנו מקפידים כל הזמן לתת שירות מעולה ללקוח לכן אני מאד מעונין לדעת איך קרה הדבר שבו לקוח מתלונן על בעה שירותית .
אני אשמח אם תצרי עמי קשר ויחד נברר את המקרה עד תום.
תודה
איתן
סופרמרקטינג
תגובה:
ש פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה