פרטי התלונה

תלונות סופרמרקטינג

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב להשיב tvעלחשבון הקונה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תובל 7 תל אביב כתובת:
תד6318 מק,58100 חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי tvפי תאור הטלפונאית וקיבלתי דגם שונה.ביקשתי שיקחו חזרה תשובתם היתה כי אם לא אשיבנה על חשבוני יחיבוני לשלם כדרישתם.דרשו כי אשיב גם ה"מתנות"שבדואר .המישלוח והדואר עלו ליכמאתיים שקל,להוסיף הכעס שבויכוח והכזבה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לפי הבנתכם פתרון נדרש :

סופרמרקטינג שירות לקוחות

, תגובה:
לורן שם ותפקיד:
הלקוח רכש טלויזיה 2 ארנקים ועוד.. הלקוח רצה לבטל ואכן ביטלנו .
החברה לא חייבה את הלקוח בדמי משלוח בגין ביטול העסקה אף שהמוצר נשלח אליו.
תגובה:
ביקשנו שישלח את המוצרים בחזרה כפי שמקובל והוא לא יהיה מחוייב בסכום של המשלוח ואו 5% כפי שמעוגן בחוק. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה