פרטי התלונה

תלונות סופרמרקטינג

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החברה מכריחה לקנות עוד שוברים נושא התלונה:
נוימן סלביה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏27 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ריב"ל 7 כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17.08.11 קניתי שוברים בסך 602 שח' . בתאריך 27.02.13 התקשרו אלי שוב ואמרו כי אני חייבת לקנות עוד שוברים מאחר והתשלום הראשון הוא רק לרישום וקניתי עוד שוברים ב-2000 שח'. השוברים הם ל-4 שנים ועדיין לא ניצלתי אף אחד מהם. כאשר אני מתקשרת לבית מלון בקיץ להזמין חדר הם טוענים שהם לא מכבדים את השוברים הללו כי יש מבצעים.
היום קיבלתי שוב טלפון בו מורן מרכריחה אותי לקנות שוב שוברים ב-2000 שח'.
היום (27.06.13) התקשרה אלי מורן וחייבה אותי לקנות עוד שוברים ב-2000 שח'.
אני אמרתי לה כי לא חתמתי לה על הסכם לקנות שוברים כל שנה ועדיין לא ניצלתי את השוברים הקודמים. היא כעסה . כאשר נכנסתי לויזה ראיתי הורדה של 260 שח' ללא אישורי. אני מבקשת לקבל את כל כספי בחזרה ולבטל את השוברים.
קשה לנצל אותם בחופש. והשירות של החברה מטעה ובלתי הוגן.
כספי סוג הנזק :
לקבל החזר על כל הכסף. לא ניתן לנצל את השוברים כלל בחופש. פשוט מרמה זה מיותר פתרון נדרש :

סופרמרקטינג שירות לקוחות

, תגובה:
לורן שם ותפקיד:
הלקוחה לא ביצעה שום עסקה. תגובה:
בברכה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה