פרטי התלונה

תלונות סופרמרקטינג

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינויים בשוברים קיימים ללא עדכון נושא התלונה:
דוד פזית שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏30 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רציתי להזמין חבילת נופש מאורכידאה באמצעות שוברים שקיימים ברשותי כבר שנתיים, והחלטתי לתת להם הזדמנות.
התקשרתי לאורכידאה אלא שהם אמרו לי שאני מקבלת 15 אחוז הנחה, ולא 50 כפי שהייתי אמורה לקבל.
התקשרתי לשירות הלקוחות, ענתה לי מישהי חצופה בעליל, שאמרה לי שהשובר שלי מעודכן, כשאמרתי לה שהשובר שלי בתוקף עד סוף דצמבר אמרה לי שוב שהוא לא מעודכן! ושאני כל תחילת שנה צריכה להגיע לאסוף שוברים חדשים כי יש שינויים בבתי המלונות, וזה חוסר אחריות מצידי שלא באתי להחליף!. באמת שבחוצפה כזאת עוד לא נתקלתי. כששאלתי איפה ניתן לראות את המלונות המעודכנים אמרה לי שאין מקום כזה ושאני צריכה להגיע אליכם, והוסיפה "גם ככה עוד מעט נגמר לך התוקף".
1. למה אני בתור לקוחה ששילמה 1200 שקל על השוברים האלה צריכה להגיע אליכם כל דקה להחליף את השוברים ולהתעדכן? למה אתם לא שולחים בדואר שוברים מעודכנים? או לפחות טורחים לעדכן?
2.לא הגיוני שתשנו כל הזמן את רשימת בתי המלון, כיום כל המלונות ברשימה אינם מלונות מבוקשים, לא ייתכן שיש לי שוברים בתוקף שאינם קבילים!! הרי הם בתוקף!
3.על מה ולמה נציגת השירות שלכם מזכירה לי שתיכף נגמר לי החוזה אתכם? האם אני כבר לא לא לקוחה?? איך זה קשור לעניין בכלל??
באמת שכל פעם מחדש אני מתאכזבת כשאני מנסה להשתמש בשוברים האלה, זה באמת לא רציני , לא השירות ולא התנאים המתחלפים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מימוש ההנחה באורכידאה כפי שמצויין בשובר ברשותי פתרון נדרש :

סופרמרקטינג שירות לקוחות

, תגובה:
לורן שם ותפקיד:
שוחחנו עם הלקוח. תגובה:
החלפנו לו שוברים מעודכנים .
אחרי 3 שנים חלק מהאתרים לא קיימים.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה