הטעיה של לקוח |
נושא התלונה: |
שבת 28 פברואר 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
ביג פאשן נצרת עילית |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום
בתאריך 28/02/2015 רכשתי בחנות ביג פאשן נצרת עילית קרדיגן
(קוד פריט:390763402205)
היה מבצע 1+1 ומכיוון שרציתי את הקרדיגן הנ"ל רכשתי גם קפוצון בנוסף במסגרת המבצע.
הקרדיגן לא היה במידה שלי ולקחתי אותו מתוך כוונה להחליף אותו בסניף אחר של הרשת-בעפולה,שם אני גר.
המוכרת בדקה במחשב ואמרה לי שהיא שמרה לי את הקרדיגן בסניף של עפולה ושאני אחליף אותו שם בצירוף חשבונית קניה.
למחרת נסעתי למתחם בעפולה וביקשתי את הפריט ששמרו לי,ולא הבינו במה מדובר,נאמר לי שלא רק שהמוכרת לא התקשרה,כל סחורת החורף של החנות הוחזרה למחסני החברה! כך שאין לי איך להחליף את הפריט.
נסעתי לסניף אחר של הרשת בעפולה וגם שם אותו עיקרון..
אינני מעוניין בזיכוי,רכשתי את שתי הפריטים האלו בעקבות הקרדיגן ואני מבקש שישלחו לסניף בעפולה את המידה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
לשלוח לסניף את המידה המבוקשת |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|