פרטי התלונה

תלונות TNT

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פריט פגום וחוסר התייחסות משפיל נושא התלונה:
אוחנה אפרת שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
שירות לקוחות - הנהלה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכנסיים מחנות TNT בגרנד קניון בחיפה כשהגעתי הביתה גיליתי שיש בו חור למחרת הגעתי לסניף TNT בקניון חיפה שם שלחו את המכנסיים לשירות הלקוחות לטיפול נאמר לי שתוך שבועיים המוצר או יתוקן או יוחלף עד כאן הכל בסדר פרוצדורה רגילה כעבור שבועיים אני מתקשרת לחנות לדעת איך הנושא טופל ע"מ להגיע ולקחת את המוצר שרכשתי אך עדין לא נהנתי ממנו מהחנות נמסר לי שחברת TNT לא מצאה שהפגם בבגד הוא תוצאה של ליקוי בד ולכן אני מקבלת מכנס חדש אך עם חור התקשרתי לשרות הלקוחות שם אין מענה רק תא קולי ובמשך שבוע שלם אני משאירה הודעות ואף נציג לא חוזר אליי דיברתי פעמים רבות עם המזכירה שאמרה לי שתטפל בזה באופן אישי אך מאומה הרגשתי היא שבאופן שיטתי מתעלמים מפנייתי וגורמים לי להרגיש תיסכול השפלה ועוגמת נפש באופן שמבייש ללא ספק כל חברה שמכבדת את עצמה יתרה מכך אני באופן אישי לא ירכוש שום פריט מחברת הוניגמן - TNT
ו סוג הנזק :

TNT שירות לקוחות

, תגובה:
לינור , קד"מ שם ותפקיד:
תלונה זו טופלה על ידי שירות הלקוחות של חברת הונימן עוד בטרם פרסום התלונה באתר- המכנס הוחלף ואיננו מבינים מדוע פורסמה התלונה. תגובה:
התלונה טופלה על ידי שירות הלקוחות והמכנס הוחלף ללקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה