פרטי התלונה

תלונות TNT

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מפגם בבגד נושא התלונה:
יפרח יונתן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
קניון גבעתיים כתובת:
קניון גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
פניתי לעובדים בחנות TNT בקניון גבעתיים בטענה כי בג'ינס אשר נרכש בחנות נפערו חורים ענקיים במקומות בהם היו שפשופים (צו האופנה), העובדים לקחו ממני את הג'ינס ואף מילאו טופס תיקון ועד כאן ממש התרשמתי מהטיםול המיוחד לו זכיתי. אולם:
למחרת היום התקשרו אלי מהחנות בטענה כי אין מה לעשות עם הג'ינס וכי למרות שהובטח לי כי הג'ינס יתוקן ויוחזר לי במצב שמיש, עלי לאסוף את הפריט משום שאין מה לעשות עימו... לציין כי לא נשלח למעבדה / מרכז TNT אלא זוהי החלטה פנימית של צוות החנות.
ביקשתי שיבחנו את טענתי שוב ואף הצעתי תשלום עבור התיקון אולם טענותי בוטלו ללא הרף ואף נאמר לי כי בשל העובדה כי החנות תעבור שיפוץ בקרוב עלי לקחת את הג'ינס תוך 48 שעות ואם לא אעשה כן, אצטרך להמתין חודש.
לסיכום:
תודה רבה לצוות TNT על השעור המעליב בצרכנות ועל השרות הגרוע.
אני אליכם כבר לא אכנס!
יונתן

TNT שירות לקוחות

, תגובה:
אביטל הנדל - מנהלת תחו שם ותפקיד:
תחילה הרשו לי להודות לכם על פנייתכם. חברתנו שמה לה למטרה לתת את השרות הטוב והאדיב ביותר ללקוח. כאשר הופנתה אלינו פנייה זו, נעשתה בדיקה מקיפה בנדון והנושא טופל במיידית אל מול הלקוח, ולשביעות רצונו. לשרותכם בכל עת, אביטל הנדל תגובה:
הוצאה חלופה ללקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה