פרטי התלונה

תלונות TNT

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תחנה מרכזית ירושלים. סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-19.7.07 קניתי תיק צד בחנות TNT בתחנה מרכזית ירושלים. לאחר כ-10 ימים אחד הכפתורים הבד נקרע ואחד הכפתורים נתלש. כאשר פניתי לחנות בטלפון (סניף מלחה), הזמינו אותי לבוא להחליף את התיק. כאשר הגעתי אמרו לי בזלזול כי עבור כפתור קרוע לא מחליפים תיק. אני מצידי אמרתי כי התיק נקנה לפני מספר ימים, והעובדה שהכפתור נקרע כ"כ מהר מוכיח שהמוצר פגום, יש לציין שגם הצגתי קבלה. הם אמרו לי שוב שלא מחליפים תיק עבור "רק" כפתור ואם אני רוצה הם מוכנים לשלוח אותו לתיקון, אשר יכול לארוך מספר רב של שבועות כהגדרתם, עד חודשיים!!! סירבתי ודרשתי תיק חלופי, או חדש והם סרבו. הם אני אמור לוותר על תיק שקניתי לפני שבועיים למשך חודשים? התקשרתי לסניף התחנה המרכזית והם ענו לי אותו דבר בטלפון.
החלטתי לפנות לשירות הלקוחות שלהם אשר פורסם באתר www.realife.co.il, מיותר לציין כי במשך שלושה ימים הם לא ענו, ובנוסף לכך כתובת המייל שניתנת באתר לא תקפה...
תודה רבה
כספי סוג הנזק :
החלפת תיק פתרון נדרש :

TNT שירות לקוחות

, תגובה:
אביטל הנדל מנהלת תחום שם ותפקיד:
תחילה הרשו לי להודות לכם על פנייתכם.
חברתנו שמה לה למטרה לתת את השרות הטוב והאדיב ביותר ללקוח.

כאשר הופנתה אלינו פנייה זו, נעשתה בדיקה מקיפה בנדון והנושא טופל במיידית אל מול הלקוח, ולשביעות רצונו.
לשרותכם בכל עת,
אביטל הנדל
תגובה:
הוצאה חלופה מיידית ללקוח בעת הגיעו לחנות הקרובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה