פרטי התלונה

תלונות TNT

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכנסיים קרועים יחס מזלזל והתעלמות מוחלטת מהלקוחות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני 4 חודשים קניתי מכנסיים , למחרת ראיתי שהם קרועים להלכתי להחליף אותם . המכנסיים נלקחו לתיקון , חזרו אחרי חודש וחצי מקומטים מלוכלכים ועם תיקון פרוביזורי ומאוד מאוד לא אסטטי. לאחר אין ספור טלפונים ושיחות ופניות שרובן היו מצידי כי משרות לקוחות פשוט לא חוזרים אל הלקוחות שלהם, נאמר לי שבכל רשת הוניגמן TNT המהוללת אין מכנסיים חדשים עבורי מכיון שקניתי את המכנסיים בחנות עודפים, והובטח לי החזר כספי. מאז כאמור עברו למעלה מ4 חודשים,לא קיבלתי החזר ולא חוזרים אליי למרות שפניתי גם לשרות לקוחות לשרית,גם לחנות בקריון לגלית,וגם למר יעקב הוניגמן דרך אתר האינטרנט. TNTזו רשת שפשוט מזלזלת בלקוחות שלה.
וכספי וחוצפה ו סוג הנזק :

TNT שירות לקוחות

, תגובה:
אביטל הנדל - מנהלת תחו שם ותפקיד:
תחילה ברצוני להודות על פנייתכם.
חברתנו שמה לה למטרה לתת את השרות הטוב והאדיב ביותר ללקוחותיה.
כמו כן, מוצרי חברתנו עוברים הליך ביקורת טיב לפני שיווקם.
באשר לפנייתכ, הפניה נבדקה וטופלה אל מול הלקוחה על מנת לתת לה את המענה הטוב ביותר על הפריט.
ללקוחה הוצא החזר כספי עבור הפריט הפגום, אשר בגינו לא ניתן לספק חלופה.
כמו כן נישלח אל הלקוחה פיצוי.
תגובה:
מתן מענה בעבור המכנס הקרוע וכן פיצוי על כך שהמתינה זמן רב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה