פרטי התלונה

תלונות TNT

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
TNT חברה שלא מוציאה לקוחות מרוצים נושא התלונה:
נגאוקר מיטל שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
קניון הנגב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי ג'קט בחנות הרשת המכובדת TNT או כך לפחות חשבתי
הג'קט היה פגום ונשלח לתיקון אל אף שזוהי לא האופציה אותה ההיתי מעדיפה.
לא הגיע בזמן שהובטח , מלבד פתק הבטחות ויחס מזלזל ומאוד לא שירותי מצד מנהלי החברה ועובדיה ובלי שום רצון אמיתי לתת פתרון הולם לא קיבלתי אביזר חלופי בתמורה או זיכוי.
רשת TNT זוהי רשת שאני מרבה לקנות בה.
דבר שיפסק לחלוטין לאחר מקרה ועוד אמליץ לחברי ולמכרי להפסיק לעשות עסקים עם רשת זו כיוון שאני לא מצאתי כתובת שאוכל לפנות אליה ולקבל מענה הולם תתבישו לכם
את הבירוקרטיה מול חנות התיקונים שלכם תשמרו לעצמכם את הלקוח תוציאו מרוצה ועם תמורה בעד הכסף שאותו שילם פתרון נדרש :

TNT שירות לקוחות

, תגובה:
אביטל הנדל - מנהלת תחו שם ותפקיד:
תחילה ברצוני להודות לכם על פנייתכם.
חברתנו שמה לה למטרה לתת את השרות הטוב ביותר ללקוחותנו.
מסגרת מתן השרות במקרה זה, הפריט נשלח לתיקון לבקשת הלקוחה.
הפריט הושב לחנות בטווח של עד 14 יום כפי שנמסר לה במועד שליחת הפריט.
אנו מתנצלים באם נוצרה תחושה כי השרות שניתן היה לא מספק, יחד עם זאת הלקוחה קיבלה מענה מלא עבור הפריט.
תגובה:
ניתן מענה על הפריט ע"י תיקונו והשבתו לחנות כפי שסוכם עם הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה