פרטי התלונה

תלונות TNT

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי בבדיקה שערכה החברה בפריט לבוש נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה-הקניון הגדול סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
רכשתי חצאית אשר דהתה כתצואה מכביסה רגילה, פניתי לחנות והחנות העבירה את החצאית לבדיקה.
תוצאות הבדיקה- הפגם בבגד נובע מגורם חיצוני ולא מאופי הבד (ללא הסבר מעמיק)
במכתב נכתב כי"חברת TNT לוקחת אחריות מלאה על מוצריה ועושה מאמצים רבים לספק את השרות הטוב ביותר ללקוחותיה".(ציטוט)
אני לקוחה קבועה של חברת TNT ואני מאוד מאוכזבת מהמענה הלקוי שקיבלתי מהחברה.
החצאית עברה כביסה רגילה והצבע שלה דהה במקום ספציפי בו ניקיתי כתם.
לפני הכביסה קראתי את ההוראות על תג הבגד ופעלתי לפי ההנחיות.
בבדיקה נטען כי הנזק שנגרם לחצאית הוא לא בשל אופי הבד-אז בשל מה הוא הנזק? (מענה לקוי ללא הסברים מפורטים, מגע חיצוני-איזה מגע? לא נעשה שימוש בחומרים מלבינים)
במכתב נכתב כי "דגמי TNT עוברים בדיקות קפדניות לפני שיווקם...כל פניה נבדקת לעומק עם מיטב האנשים המנוסים והעוסקים בתחום".- הייתכן שהפריט ששלחתי לבדיקה עבר בדיקה קפדנית ?! (לאור תשובתם המענה הוא לא קפדני ולא לעומק!)
חברה כל כך גדולה ומכובדת נותנת מענה לקוי שכזה -העניין מצריך בדיקה!
אבקש את התייחסות החברה.
***בנוסף, אם בעבר הייתי רוכשת וממליצה למכריי לרכוש ב-TNT
אחרי עוגמת נפש שכזו אני לא ארכוש ואף לא להמליץ!

בברכה
טאטי אורית
0528285342
זלזול סוג הנזק :
החזר כספי או תיקון הנזק שנגרם לחצאית פתרון נדרש :

TNT שירות לקוחות

, תגובה:
ענבל רוזנפלד- מנהלת שי שם ותפקיד:
שלום רב,
בתאריך 12/10/08 נשלח לגב' אורית טאטי מכתב תגובה לפריט הפגום אשר נשלח לבדיקה בטופס תיקונים. במכתב נמסר כי מבדיקת מעבדה הפגם הינו כתוצאה מגורם חיצוני. הבדיקה העלתה כי ישנו שפשוף של כתם במקום ממוקד אשר ניסו להוריד מה שגרם לדהייה של הצבע. אי לכך לא ניתן לזכות או לתת מענה בגין פריט זה.
תגובה:
מאחר וגב' אורית טאטי מערערת על תשובתנו בדבר הפריט אותו שלחה לבדיקה, בכדי לבחון שנית את פנייתה, נודה באם תשלח את הפריט אלינו לבדיקה חוזרת דרך החנות הקרובה אליך.
והיה ויצא כי אכן המוצר פגום עקב פגם הנובע מאופי הבד, אנו ננקוט בצעדים המחויבים על פי חוק. במידה והתשובה תישאר בעינה- לא ינתן זיכוי או החלפה בגין הפריט.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה