פרטי התלונה

תלונות TNT

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לא סובלני, מלחיץ !! ולא שירותי כלל במהלך הקניה נושא התלונה:
נעמה סיון שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏31 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון איילון כתובת:
קניון איילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נכנסתי לחנות במטרה לרכוש מכנס גי'נס - במהלך שיהותי בחנות נשאלתי אם אני רוצה שירות - השבתי בחיוב - וכמובן שהתחרטתי !!!
בכל פעם שפתחתי חולצה או פישפשתי בין המידות - המוכרת החוצפנית פנתה אליי ואמרה לי : "אל תחפשי - אני אתן לך, תגידי לי מה שאת צריכה ואני אתן לך"
סליחה באמת שאני גם נהנית מלהסתכל לבד על בגדים- לראות ולחפש בעצמי לראות איזו מידה מתאימה לי ואיזו מידה יש על המדף- היא בעצם כעסה שנגעתי - כך לפחות משתמע, פניתי אליה ואמרתי לה שלא תתעצבן עליי, ואני סך הכל מסתכלת - היא ענתה בתקיפות מגעילה : "את אומרת שאני מתעצבנת - אבל אני לא מתעצבנת!!! (כן, ממש) בשביל זה אני פה ואם את צריכה מידה תגידי לי אני אתן לך !! " בשלב זה פשוט התעלמתי והמשכתי להסתכל בחנות - ממנה התעלמתי לגמרי !! סליחה אבל אני רוצה גם להביט לבד - ולראות לבד מה מתאים לי ואם אני רוצה להסתכל בין 3 מידות ואני מתלבטת בין 3 מידות - יש לך בעיה עם זה??? זה היה יחס פוגע והייתי בשוק- אני רוכשת הרבה בחנויות בקניון - וזו הייתה הפעם הראשונה שקיבלתי כזה יחס דוחה ממוכרת עצבנית, חסרת אדיבות בעלת מצבי רוח משתנים מקצה לקצה ולא שירותית בעליל, אני לא צריכה לסבול מזה... אולי אני טועה אבל גם שמעתי אותה צועקת ומדברת בציניות כלפי לקוחות אחרים - אולי היו אלו חבריה אין לי מושג - פשוט זה היה התנהגות ברברית. סליחה - אבל לא נעים כך לטייל ולקנות.
מעולם לא התייחסו אליי כך בחנות. מה זה המצבי רוח האלה ???? זה לא נעים, זכותי להסתכל ולבחור לעצמי מידה . היא גם כעסה על העובדת השניה המתוקה שהלכה לחפש עבורי מידה מתאימה - רדפה אחריה למחסן , הוציאה אותה משם ואמרה לה שלא תיגש לחפש לי מידות כי אין !!, בסדר אני מבינה שאין מידות אבל יו.. איזה יחס??? לא לעניין ... משהו... מעולם לא ניתקלתי.
המוכרות ב-"נו-ניים" כלכך אדיבות מקסימות נהדרות... אפשר ללמוד מהן הרבה - בכל הרשתות בארץ- כשכיף לי אני קונה יותר - חווית הצריכה של הלקוח. קניתי באותו יום ב350 ש"ח בגדים אצלכם - זה היה סתם מבאס היחס הזה.....
עלבון סוג הנזק :
שיפור השירות... לא יודעת... מתנת פיצוי פתרון נדרש :

TNT שירות לקוחות

, תגובה:
ענבל רוזנפלד- מנהלת תח שם ותפקיד:
שלום רב,
בוצעה שיחה מול הלקוחה דרך שירות הלקוחות של החברה.
הנושא הועבר לטיפול שלי ויידעתי מנהל איזור בנושא
תגובה:
יישלח מכתב התנצלות ללקוחה על המקרה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה