פרטי התלונה

תלונות TNT

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול רשלני מצד שרות לקוחות הוניגמן נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
17.2.09

לכבוד
שרות לקוחות של חברת הוניגמן/TNT
בפקס: 03-5180575


הנדון : טיפול רשלני מצד שרות לקוחות הוניגמן

א.ג.נ ,

לפני כחודש וחצי לערך, רכשתי מחנות TNT במתחם ביג באר שבע מעיל מדגם 278377 .לאחר כביסה אחת של המעיל , מצאתי כי בידי מוצר פגום , הכפתורים היו רופפים , המעיל היה פרום ובשורה התחתונה לא היה לביש ולא היה ניתן לשימוש. אי לכך מצאתי לנכון לפנות לחנות שבה רכשתי את המעיל כדי לקבל הסבר על איכותו הירודה של המוצר ולהחליפו או לקבל זיכוי.


ביום 27.1.09 נכנסתי לחנות TNT במתחם ביג בבאר-שבע ופניתי לאחת העובדות.
הסברתי את הפגם במעיל שרכשתי ובתגובה התבקשתי למלא טופס תיקונים והמעיל נשלח לשרות תיקונים ע"י החנות. כמו כן, נאמר לי שלוקח לפחות שבוע עד שמגיעה תשובה משרות תיקונים האם לתקן את המעיל או לחילופין לזכות אותי בסכום הרכישה המלא.

ביום 3.2.09 [לאחר שבוע] הגעתי שוב לחנות מיוזמתי כדי לברר מה סטאטוס הטיפול ונאמר לי שהמעיל טרם חזר משירות הלקוחות ויכול להיות שעניין זה ייקח עוד כמה ימים נוספים.

ביום 6.2.09 , לאחר כ-3 ימים התקשרו אליי מהחנות על מנת לברר איתי פרטים לגבי המעיל ששלחתי ולבדוק היכן העניין עומד מבחינת המחלקה שאחראית על תיקונים/זיכויים.

ביום 10.2.09 התקשרתי שוב לאחת העובדות, והיא הבטיחה שתברר שוב מה סטאטוס הטיפול ותחזיר לי תשובה.

ביום 12.2.09 התקשרו אליי מהחנות ונאמר לי שהתקבל משירות הלקוחות זיכוי על המעיל וכי הזיכוי ישלח לחנות , אם לא באותו היום אז ביום למחרת.

בתאריך 15.2.09 הגעתי שוב מיוזמתי לחנות בביג מאחר ועבר זמן רב ! והפלא ופלא ,מסתבר שעדיין לא הגיע הזיכוי. אחרי בירור נוסף דרך אותו שרות לקוחות ונטען כי הזיכוי נשלח והוא היה אמור כבר להיות בחנות. לקראת סוף השיחה נאמר ע"י שרות הלקוחות כי יערכו שוב בדיקה ויחזרו אל החנות.

בתאריך 16.2.09 התקשרו אליי מהחנות ונאמר לי ששרות הלקוחות אמרו שישלחו שוב את הזיכוי עוד באותו היום והם כמובן יודיעו לי לכשיגיע לחנות.

היום בתאריך 17.2.09 דיברתי שוב עם אחת העובדות ונאמר לי שעדיין לא הגיע הזיכוי למרות שהוא כבר היה אמור להישלח יום לפני, ולמרות שהם מקבלים דואר באופן יומי ע"י שליח. ביקשתי מימנה לדבר עם שרות הלקוחות מאחר ואינני תושבת באר שבע ומגיעה במיוחד לאזור.

יש לציין כי הזיכוי לא הגיע היום וכי אני מחכה לו כבר כמעט חודש שלם! , אינני מצפה לשירות כזה משירות לקוחות של חברה שמכבדת את עצמה ומדובר על דבר שלא אמור לקרות.

אם שירות הלקוחות אינו יודע לתפקד כראוי בינו לבין עצמו ולבין סניף מסניפי הרשת , אני מצפה כי לכל היותר יתנו לי לבחור מעיל חדש ויסדרו את הבירוקרטיה הפנימית שאינה מענייני ואינה מעניינת אותי כלקוחה. אינני שבעת רצון מן המוצר [הירוד יש לציין] שרכשתי ואני דורשת בכל תוקף להחליפו במעיל חדש כמצופה מכל חברת ביגוד או הנעלה שהייתי רוכשת בה מוצר דומה .

למרות כל זאת ולמרות שהזיכוי שלי נמצא עדיין בשרות תיקונים , ביקשתי שיפקססו לי את ההעתק של הזיכוי ואני אעביר אותו לחנות על מנת שאוכל לרכוש לי מעיל חדש ומאחר והייתי בבאר-שבע היום, לבקשתי זו קיבלתי תשובה שלילית וסירבו להתייחס לבקשה החריגה.

לקראת סיום השיחה שלי עם אותה העובדת שהייתה נהדרת וניסתה לעזור לי בכל דרך אפשרית נמסר לה משרות הלקוחות כי ישלחו שוב את הזיכוי מחר בתאריך 18.2.09 . אם זה אכן יקרה, הדבר יאלץ אותי להגיע שוב במיוחד לבאר-שבע.

אני רוצה להפנות את תשומת ליבכם לעובדה שאנחנו נמצאים בסוף עונה וכפי שידוע מבחר הדגמים שממנו ניתן לבחור הולך ומצטמצם ביחס ישיר למידות הנמצאות בחנות.
לכן אני חייבת לציין שבמהלך כל החודש האחרון ואפילו בזמן הנוכחי עדיין אין בידי את הזיכוי
והסיכוי שאמצע מעיל העונה לשביעות רצוני קטן ביותר.

כל יום שעובר מאז שהתקבלה ההחלטה [באיחור של כמעט חודש] לגבי הזיכוי שמגיע לי, זהו הפסד שלי גם מבחינת עונת החורף אשר הולכת ומסתיימת ועדיין לא נהניתי מהמעיל וגם מבחינת הזמן האבוד שלי הטרחה הרבה ועגמת הנפש ששרות הלקוחות גרם לי , בין אם מדובר בשיחות הטלפון הרבות או בהטרחתי להגיע לחנות בבאר-שבע מס' פעמים.

קשה לי להבין איך חברת הוניגמן המייצגת את מותג TNT , מאפשרת לעצמה לזלזל כל כך בלקוחות שלה ולא לנסות להבין את ההיגיון שעומד מאחורי הדברים. במקום לבוא לקראת הלקוח , מצאתי את עצמי נמצאת בתוך "מלחמת בירוקרטיה" עלובה ביותר שקרבנה היחיד היא אני. אינני מוכנה לספוג את הטעויות שלכם כחברה ואינני מוכנה לטרחה המיותרת שנגרמה לי.

במידה ולא אקבל את הזיכוי המגיע לי עד מחר לא אהסס לפנות לערכאות המתאימות אשר אני סמוכה ובטוחה שלאור כל האמור לעיל ישכילו להבין את המצב טוב יותר מכם.

אי לכך , אני דורשת לקבל את הזיכוי המגיע לי וכן מצפה לפיצוי הולם בגין בזבוז זמני היקר , טרחה , סבל ועגמת נפש.

אבקש כי מנהל או נציג בכיר מטעמכם יצור עימי קשר בהקדם האפשרי !


כספי סוג הנזק :
זיכוי /החלפת המעיל בתוספת פיצוי הולם בגין טירחה ועוגמת נפש. פתרון נדרש :

TNT שירות לקוחות

, תגובה:
ענבל רוזנפלד- מנהלת תח שם ותפקיד:
שלום רב,
הנושא נמצא בטיפול של שירות לקוחות,
הלקוחה שלחה אלינו פקס בתאריך 17.02.09 וקיבלה מענה מנציגת שירות לקוחות בתאריך 18.02.09 בשעה 09:56, ולאחר שיחתה עמה ביקשה לשוחח עם מנהלת שירות הלקוחות
תגובה:
הנושא בטיפול של שירות הלקוחות ויטופל על ידי מול הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה