פרטי התלונה

תלונות TNT

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת ביגוד נושא התלונה:
אהוד לאה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏15 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
ב27.4.12 קניתי בחנות T.N.T בקניון חולון 3 פריטים בשיווי 200 ש"ח ובזמנו על קניה של 200 ש"ח ניתנה הנחה ע"ס 50 ש"ח כך ששילמתי 150ש"ח , לאחר שבוע הגעתי להחליף כי לא הרגשתי בנוח במה שקניתי, ונאמר לי ע"י המוכר"אלמוג" שאם אקח זיכוי אקבל 150ש"ח כפי ששילמתי ואם אחזיק את הבגדים ואבוא להחליף אותם אקנה בגדים בשיווי 200ש"ח ואין חשיבות לזמן גם אם עובר חודש ימים, אני האמנתי ובתאריך 15.7.12 מצאתי בגדים שהלמו אותי בשיווי200ש'ח ניגשתי לקופה ואז נאמר לי שאלמוג כבר לא עובד, אני בתום לב לא ביקשתי ממנו שיכתוב כל מה שאמר לי ויחתום כך שיהיה לי אסמכתא , בקופה המוכר לאחר שיחה עם מנהלת החנות "כוכי" הסכימו להחליף אך ורק תמורת 150 ש"ח , כך שהייתי צריכה להוסיף 50 ש"ח שלדעתי לא הייתי צריכה לשלמם , כי גם שעובד עוזב צריכים לכבד את הלקוחות ולהאמין שכך נאמר להם ואני חושבת שאיני היחידה שכך נאמר לה , גם שהקשרתי לשרות הלקוחות נאמר לי אני חושבת על ידי טלי שבקנייה השנייה קניתי 2 פריטים שאחד מהם קיבלתי 80% הנחה כלומר 1 עלה 60 ש"ח והשני 18ש"ח ולכן איני זכאית ל50 השקלים המגיעם לי, זה לא נאמר לי בחנות אני מוכנה להחזיר את הפריט שקיבלתי עליו 80% ולקבל בגדים בשיווי 200 שקל כפי שמגיע לי, כל אחד מדבר כפי שנוח לו אין יחס הוגן , מאד התאכזבתי מהשרות , אני חברה בTNT ואני חושבת שמגיע לי יחס מתחשב יותר.
כספי סוג הנזק :

TNT שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה