|
|
|
|
|
|
שירות לקוחות של TNT הוניגמן על הפנים |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בחודש יולי חידשתי כרטיס חבר מועדון TNT בחנות העודפים בסיטי סנטר חיפה על סך 39 ש"ח
קיבלתי שובר החזר על סך החידוש והמוכרת אמרה שזה תקף לחודש אוגוסט
השובר שקיבלתי בצבע שחור הינו שובר ישן שהיה כתוב עליו תוקף של חודשים ינואר פברואר 2012 שאת הכיתוב הזה מחקה המוכרת בעט ורשמה עליו אוגוסט
בנוסף על השובר רשום שזה תקף רק לחנויות ההאוטלט וששאלתי את המוכרת היא אמרה שזה תקף גם לחנוית הרגילות
כשהגעתי לחנות TNT בקניון חיפה לפני שבוע ורציתי לממש את השובר המוכרת טענה שהשובר הינו רק לחנויות ההאוטלט כמו שרשום עליו וגם שאלה את המנהל שלה והוא השיב את אותה תשובה
בנוסף היא הראתה לי את הכרטיס בצבע צהוב שאם הייתי מחדש בחנות רגילה הייתי מקבל אחד כזה
חודש אוגוסט כבר הסתיים ונותרתי עם שובר שלא שווה כלום ששילמתי עליו 39 ש"ח
כול הקבלות והשובר נמצאים אצלי
התלוננתי כבר באתר שלהם בתחילת החודש ולא חזרו אלי
השארתי הודעות במענה הקולי שלהם וגם לא חזרו אלי
זה פשוט צחוק מה שהולך שם ועוד הם מבטיחים לחזור תוך 24 שעות מרגע שהתקשרתי חארטה רצינית
|
כספי |
סוג הנזק : |
78 ש"ח זיכוי גובה החידוש 39X2 |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
TNT שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|