פרטי התלונה

תלונות TNT

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד שובר מתנה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏07 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ראשון לציון קניון רוטשילד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
תאריך 7.4.2006 הגענו לחנות הרשת בקניון רוטשילד שבידנו שובר מתנה מראש אחד על סכום של 250 ש"ח למימוש ברשת TNT.
המוכרות ציינו בפנינו שלא מכבדים את השובר לפני החג "עקב תקלה במחשב" ועד לפני יומיים כבדו את השובר.
הדבר תמוה בענינו משום שעל השובר לא מצויינת שום מגבלה.
אנו מתלוננים כי לא ניתן היה לבצע רכישה באמצעות השובר ובחנות לא ידעו לספק לנו תשובה ברורה ומהימנה.
לבדיקתכם המיידית נודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
כיבוד השובר מיידית לפני החג. פתרון נדרש :

TNT שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
אנו מתנצלים על התקלה שנוצרה ברשת. התקלה סודרה ונכון לרגע זה ניתן לגשת לסניפים לממש את השובר.נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת. תגובה:
כיבוד השובר הינו מיידי בכל הסניפים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה