פרטי התלונה

תלונות UMI

תלונות יבואני רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול שלא נעשה לרכב מספר 2703063 נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏ספטמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
התאנה 1 אשדוד כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל נכנסתי למוסך UMI באשדוד עם הרכב שלי בשל נורה שנדלקה.נתבקשתי להשאיר הרכב לבדיקה לאחר שעה התקשרו אלי בטענה שצריך להחליף את המצערת בעלות של 1500 שקלים .לאחר שסירבתי נאמר לי שאפשר לנסות לנקות את החלק בעלות של 350 ש"ח.נתתי את הסכמתי ובצהרים נסעתי להחזיר הרכב וקיבלתי קבלה שמצוין עליה ניקוי בית מצערת לפי בקשת הלקוח ובאחריותו.למחרת שוב נדלקה הנורית ואז פניתי למוסך אחר שטען שיש לבצע ניקוי מצערת{לא אמרתי לו שזה כבר בוצע}שהחזרתי הרכב בצהרים שאלתי את המוסכניק מה הייתה התקלה והוא טען שהחלק היה מלוכלך מאוד.חיכיתי עד היום כדי לבדוק שהתקלה לא חוזרת.המסקנה שלי שבמוסך של UMI לא עשו דבר ומטרתם הייתה שאחזור להחליף החלק בעלות גבוהה.
זיכוי לפי קבלה מספר 58728 פתרון נדרש :

UMI שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה