פרטי התלונה

תלונות UMI

תלונות יבואני רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוסך שלקח כסף על חלק שלא היווה בעיה נושא התלונה:
‏יום שני ‏26 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
שד רבין מול בי"ח העמק ת.ד 2286 כתובת:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לצוות אתר תלונה שלום רב!

ברשותנו אופל קורסה שנת 99, לאחרונה הרכב החל להדמים מנוע במהלך נסיעה.
פנינו למוסך חלמיש בעפולה, מוסך מרשת מוסכי UMI, בכדי לפתור את הבעיה.

הפעם הראשונה בה אישתי הגיעה למוסך הייתה בתאריך: 21.2.06. הרכב הוכנס לבדיקה ממוחשבת ובה לא נמצאה שום בעיה. המכונאי שטיפל ברכב אמר שהבעיה היא כנראה במערכת הדלק, אולי יש לכלוך במערכת הדלק, או שמשאבת הדלק תקולה. הוא המליץ על תוסף דלק, ואמר שאם זה לא יעזור, כנראה נצטרך להחליף משאבת דלק כי כנראה זו הבעיה. התוסף לא פתר את הבעיה, והרכב המשיך לכבות מדי פעם.

בפעם השנייה פניתי אני למוסך חלמיש בתאריך 12/03/07. כאשר הפעם גם הגעתי עם בעיה ממוקדת מאחר וכאשר הרכב הדמים שכן שלנו (שהוא מכונאי במוסך מורשה) בדק את הרכב, ותוך כדי שיחק בצמה של כבלי חשמל, דבר שגרם להנעה של הרכב ולאחר נגיעה נוספת באותה הצמה גם להדממה של המנוע.
את הנתונים הללו אמרתי למנהל העבודה של המוסך (שמו בשיר). לאחר מספר הצלבות שבוצעו בבדיקה ממוחשבת, הגיעו למסקנה שהחלק התקול הוא שסתום EGR. כמו כן נאמר לי בטלפון ששסתום זה לא ניתן לניקוי, ולא ניתן למצוא חלק משומש.
מחירו של שסתום זה + עבודה 2500 ₪ .
לאחר בדיקה עם מנהל העבודה במוסך אם כאן נפתרות הבעיות וקבלת תשובה חיובית אישרתי את התיקון, והוחלף החלק.

ההחלפה לא עזרה ולאחר יומיים הרכב שוב הדמים ושוב נלקח למוסך בתאריך: 18/03/07
כאן כבר התעקשנו שחשמלאי יבדוק אותו ולא מחשב ואכן נמצא שיש נתק באותה הצמה עליה הצבענו מתחילת התהליך. בבקשה להחזרת החלק וזיכוי כספי טענו בפנינו שהחלק נזרק לפח, ולא ניתן למצוא אותו, מכיוון שמרוקנים את הפח כל יום.
הרגשנו מרומים ופנינו למנהל המוסך שמבחינתו אמר שנחכה שבוע בכדי לבדוק שאכן נפתרה התקלה.
נסענו במהלך כל אותו השבוע והבעיה לא חזרה על עצמה. שבוע לאחר מכן שוב פנינו למנהל וכאן החלו הבעיות.
המנהל טען שביצע בירור עם כל העובדים שטיפלו ברכב וכך נאמר:
בפעם הראשונה המחשב עלה על בעיה בשסתום ה- EGR אך הוא לא הוחלף כי הם חשבו שאולי התוסף ינקה אותו.
בפעם השנייה הוחלף השסתום לאחר שניסו לנקות אותו.
בפעם השלישית נתגלתה עוד תקלה והיא הנתק ושאין קשר בין התקלות.
המנהל אינו רואה קשר בין שתי התקלות ומבחינתו שתיהן היו קיימות (ולא שהנתק בצמה שמחברת בין היתר את השסתום גרמה להופעת התקלה במחשב), אך כדי שנרגיש יותר טוב עם עצמנו הוא נותן לנו פיצוי של 300 ₪ בתלושי דלק. לאחר התעקשות מנהל המוסך אמר שיבקש מהעובדים לחפש את החלק אם הוא עדיין נמצא בפח בו הם שמים את החלקים התקולים. מנהל המוסך אמר שהוא יכול להחליף את השסתום החדש בשסתום ישן שהוחלף מרכב אחר, ואז לזכות אותנו על הסכום שנלקח מאיתנו. כמובן שסרבנו להצעה זו.
יש לציין שעל הטיפול האחרון של הנתק לא שילמנו וכמו כן לא לקחנו את ה"פיצוי".כמו כן אם תעיינו במהלך האירועים הנתונים שנמסרו לנו לאורך כל הדרך אינם תואמים לנתונים שנתקבלו ממנהל המוסך בשיחה האחרונה (מה שמעורר עוד יותר את החשד)

פנינו לחברה הראשית (UMI) ושם נאמר לנו לאחר בירור קטן שהם אינם יכולים לפתור את המחלוקת מאחר וזו מילה שלנו מול המילה של מנהל המוסך.

אשמח באם תעזרו לנו בבעיה הנ"ל
בברכה דדון חנן ומענית.
עלבון סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

UMI שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה