פרטי התלונה

תלונות UMI

תלונות יבואני רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דשבורד פגום בכל סדרת רכבי קאווליר נושא התלונה:
דסה רונית שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
ראשלצ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום, ברשותי קאווליר שנרכשה בחברה בשנת 2000. במשך השנים נסדק הדשבורד
עוד ועוד ונשברו ממנו חלקים. לא התייחסתי לכך עד שגיליתי שהדבר קורה בכל המכוניות מדגם זה בשנים 1996-2003. פניתי לחברה וקבלתי בפניהם על כך.
ומה ענו לי? שהרכב כבר לא באחרויותם ושלא טופלתי לאחרונה במוסך מורשה שלהם.
נא הסבירו לי כיצד זה קשור? האם טיפול תקופתי במוסך umi היה מונע את הסדקים בדשבורד? יש לי פרטים של עוד מספר בעלי רכב זהה עם בעיה דומה.
כספי סוג הנזק :
החלפת דשבורד ללא תשלום פתרון נדרש :

UMI שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה