פרטי התלונה

תלונות UMI

תלונות יבואני רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גיר אוטמטי לקוי לרכב איסוזו דימקס 2004 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2005\01\20 רכשתי רכב איסוזו דימקס שנת יצור 2004 יד שניה מאדם פרטי הרכב גמה 22000 קמ בזמן הקניה רכב ממש חדש שילמתי עבור הרכב170000אלף שח וההיתי שמח וטוב לב מהקניה שכן בעבר היה ברשותי איסוזו איפון בגירסה ידנית וההיתי מאד מרוצה מהרכב
הרכב נמצא ברשותי עד לרגע זה ועכשיו אספר לכם את ההסטוריה
אני עצמאי ועובד עם הרכב כטכנאי שירות למוצרי חשמל ביתיים
ההיתי מבצע את הטיפולים של הרכב לפי הוראות היצרן במוסכים המורשים מטעם משרד התחבורה ומשתמש החלקי חילוף מקוריים בלבד
מגיע לחנות החלפים של UMI קונה את החלפים המקוריים מגיע למכונאי עם החלפים ומשלם לו רק עבור העבודה
לאחר שהרכב גמה 113710 קמ נתקעתי איתו בכביש במצב של אין השתלבות של הילוך וחוסר תזוזה של הרכב כשבלוח המכוונים דולקת לי נורה אדומה וכותבת צאק טראנס
עשיתי כמה טלפונים לבירור הבעיה והתבשרתי לשמוע שיש לי בעיה בגיר האוטומטי ברכב
התחלתי לבדוק את נושא החלפת הגיר או שיפוץ הגיר ופניתי לכמה בעלי מקצוע בנושא
קיבלתי הצעות מחיר מ6000 שח ועד 12000 שח 6000 שח זה במוסכים פרטיים ולא מורשים ,מטעם חברת סופר גיר מורשה UMI קיבלתי הצעה 10395 שח כולל מעמ
לאחר בדיקת הנושא החלטתי לשלם כמעט כפול ולהכניס את הרכב למוסך המורשה מטעם UMI שהוא סופר גיר בתא והעיקר שהגיר יתוקן כמו שצריך ויחליפו בו הכל בחלקים מקוריים
הזמנתי גרר וגררתי את הרכב למוסך סופר גיר בתא והתחילו בתיקונו של הגיר
יום למחר בבוקר התקשרו אלי ואמרו לי שבנוסף לתיקון הגיר ממולץ להתקין לגיר קולר (מין רדיאטור קירור המקרר את שמן הגיר האוטומטי ) נאמר לי שזה בתוספת של 1000 שח הסכמתי וביקשתי שיוסיפו כדי שהכל יהיה בסדר
לאחר הצהריים התקשרו אלי ומסרו שהרכב מוכן ואני יכול להגיע לקחת אותו
הגעתי שילמתי כ10395 שח כולל מעמ קיבלתי חשבונית ואחריות 25000 קמ או 6 חודשים הקודם מבינהם ויצאתי לדרכי
לאחר שהרכב גמה 35000 קמ לאחר תיקון הגיר ועברו כשנה ו4 חודשים
ירדתי בבוקר לצאת לעבודה כמידי יום אני מכניס לרוורס והרכב עומד במקום
נתתי גז כ3 דקות ופתאום הגיע הילוך רוורס נסעתי לאחור יצאתי לעבודה
ובראשי מסתובב לסיים את עבודתי ולגשת שוב לסופר גיר לבדוק את פשר הענין
בסביבות השעה 1400 באטו יום נסעתי למוסך סופר גיר בתל אביב ואמרתי מה התופעה שהיתה לי הבוקר לאחר בדיקה במוסך נאמר לי שהגיר תקין וכנראה יש לי בעיה בטרנספר של הרכב ולא בעיה בגיר שאלתי אם זה סופי בעיה בטרנספר
נאמר לי אי אפשר לדעת תבדוק את הטרנספר ולאחר מכן נראה
יצאתי מהמוסך ובראשי לבדוק את הטרנספר של הרכב
ירדתי לנתיבי איילון והרכב נתקע בחוסר הילוך לנסיעה התקשרתי מהנייד לסופר גיר ואמרתי שאני תקוע בנתיבי איילון כ5 דקות מאז שיצאתי מהמוסך ובלוח השעונים שוב דולקת נורה אדומה צאק טרנס
אייל מהמוסך אמר לי אתה צריך להגיע אלי שוב אם זאת הנורה שדולקת
ההיתי מכבה את הרכב 10 דקות כדי שיתקרר נוסע כ500 מטר ושוב אין הילוך נסיעה כך עד שהגעתי למוסך בסביבות השעה 1700 בערב
אמרו לי זה סוף יום תשאיר את הרכב והמפתחות אצל הפקידה ומחר בסביביות 1100 בבוקר נודיע לך מה קורה
בסבות 1100 בבוקר התקשרתי ונאמר לי כרגע רק התפנה ליפט אנחנו מפרקים קרטר שמן גיר וניצור איתך קשר
בשעה 1200 בצהריים התקשר אייל אחד מבעלי המוסך ואמר לי תקשיב פירקנו קרטר וישנם שבבים זה אומר שאכן יש בעיה בגיר והגיר צריך לעבור שיפוץ נוסף
התחיל ויקוח טלפוני אני טענתי שהרכב עבר 35000 קמ מאז שיפוץ הגיר ושהעדפתי לשלם יותר כמעט כפול ובלבד שהגיר יטופל אצלכם במוסך לגירים מורשה מטעם UMI אייל טען אין מה לעשות יש מכוניות חדשות שיוצאות מהמוסך והולך להם גיר זה מזל
בנוסף אמר אתה צודק שמוקדם מידי שהלך לך הגיר שוב ואנחנו מוכנים לגלות התחשבות בך שתשלם לנו 6000 שח נוספים ואנחנו נשפץ את הגיר שוב זה המקסימום שאנחנו יכולים לעשות אמרתי אני מגיע למוסך ונדון בכך
כשעה לאחר השיחה הגעתי למוסך סןפר גיר בתל אביב ואמרתי זה לא מקובל ולא יכול להיות שאחרי 35000 קמ שוב הלך הגיר ושוב צריך שיפוץ גיר תוך כדי שאני מציג את החשבונית מתאריך 2008\09\11
אייל טען הרכב עבר את האחריות עברו 25000 קמ וגם עברו שנה וארבעה חודשים ולכן אנחנו לא מכירים בכך אתה רוצה 6000 שח או תיקח את הרכב למקום אחר
אמרתי לאייל בחשבונית כתוב שיפוץ גיר ולא רשום מה הוחלף בגיר מספיק שלא הוחלף מיסייב בלוי שגרם להתפרקותו בתוך הגיר ויצר נזק לגיר שוב
וביקשתי שיוציא את כרטיס העבודה של התיקון בגיר בכדי שנדע מה הוחלף ומה לא הוחלף אך אייל אמר אני לא חייב לך כלום ואני לא מציג בפניך שום כרטיס כך את הרכב למקום אחר
מצב הענינים במוסך התחיל להתחמם אני צעקתי אייל צעק הוא אמר דברים אני אמרתי דברים והרכב נשאר על כך בלהט הצעקות שהיו בינינו
לאחר כשעה שוב ניגשנו אני וחברי לשיחה הפעם עם עוזי אבא של אייל גם אחד הבעלים של המוסך ואמרתי זה לא בסדר ולא הוגן גיר לא הולך לאחר 35000 קמ שהרי הגיר הראשון עשה 113710 קמ אמר אין מה לעשות או שתשלם או שתיקח את הרכב מכאן
לאחר שראיתי שאין באפשרותי הרבה ברירות הצעתי סכום של 3000 שח עבור התיקון אך עוזי דחה את הצעתי ואמר אתה רוצה מילה אחרונה תשלם 4500 שח +מעמ ונתקן לך את הגיר מחוסר ברירה ובעודי מפסיד כבר שני ימי עבודה הסכמתי ואמרתי אוקי תתקנו את הגיר
גם עכשיו שאני כותב זאת 2010\01\12 הרכב עדין במוסך סופר גיר בל אביב
אמרו שאולי יסיימו לקראת סוף היום
הפניה שלי מופנית כלפי חב UMI וגם כלפי סופר גיר שניהם כאחד בגלל שלמעשה סופר גיר הוא המורשה של חב UMI
אני כותב את תלונתי כי לאחר בירור עם כמה מחברי שמחזיקים ברשותם גם רכב מסוג איסוזו דימקס כולם עברו את אותו כשל עם הגיר האוטומטי של הרכב כולם עשו שיפוץ גיר אחד ב80000 אלף קמ אחד ב100000 קמ ואחד 45000 קמ
עוד לא ידוע אם יש כשל ביצור של הגיר או רק מקריות בנושא הגיר האוטומטי של הרכב ואני מתכוון לבדוק עם עוד בעלי רכב מסוג דימקס את הנושא יותר לעומק אודה לכם על הטיפול בנושא והעברת התלונה לגורמים המוסמכים לכך



עוגמת נפש סוג הנזק :
שיפוץ או החלפת גיר אוטומטי לרכב איסוזו דימקס שנת 2004 פתרון נדרש :

UMI שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה