פרטי התלונה

תלונות UMI

תלונות יבואני רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנית רכב חדש עם פגם וחוסר מוכנות של החברה להכיר בכך ולהחליף את הרכב נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רח' התעשיה 1 ,תלפיות ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
קנינו מכונית שברולט קרוז בסוכנותסיגמא UMI בירושלים בתאריך 10/2009. נסענו בה 7 חודשים והתגלתה תקלה במחשב ההילוכים-התקלה תוקנה. לאחר שנה וחצי מיום הקניה ,עדין בתחום האחריות ועם 35 אלף ק"מ מחשב ההילוכים נדם. החברה לקחה את האוטו למכון מיוחד לטפול בגירים אוטומטים ובמחשב הילוכים ואחרי שבוע המכונית חזרה לכביש.אנחנו מבקשים החלפת הרכב הואיל וקבלנו רכב פגום מלכתחילה.
אנחנו בטוחים לאור התקלות החוזרות במכונית שקבלנו רכב ,שקנינו במיטב כספינו,פגום.לאחר פניה לחברה הם מציעים לנו לקנות רכב חדש ללא התחשבות בכך שמכרו לנו מוצר פגום שעלול היה לסכן את חיינו בנסיעה..
עוגמת נפש ו סוג הנזק :

UMI שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה