פרטי התלונה

תלונות UMI

תלונות יבואני רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ובקשת תשלום מופרז נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תלפיות ירושלים כתובת:
תלפיות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הסיפור קרה לפני ארבעה חודשים:
לפני כחודשיים קראתי על הקמפיין לשברולט, נרשמתי באינטרנט למוסך סיגמא מוטורס בירושלים וקיבלתי מכתב להגיע מיידית.
במוסך הוסבר לי שהמכתב הוא משברולט אבל צריך להזמין תור וקבעו לי לחודש מאוחר יותר.
כעבור חודש הגעתי, השארתי את הרכב (אחרי המתנה רבה לשירות) ויצאתי.
אחרי כשעה קיבלתי טלפון בו נאמר:
"חייבים להחליף את מתג אור הבלם כדי לבצע את הקמפיין וזה יעלה 800 ₪".
בקשותי לעשות את הקמפיין ללא התיקון נענו בכך שאין אפשרות כזו. בנוסף, חזרו מספר פעמים על זה שללא הקמפיין לא אעבור טסט.
בכרטיס הרכב נרשם ש"לא ניתן.לבצע את הקמפיין.
אציין שלמיטב ידיעתי(הלא מקצועית) לא הייתה שום בעיה של אור בלם.

ומילה טובה:
מספר ימים לאחר מכן, נכנסתי למוסך ש.י.ח שירותי רכב בע"מ.
גם שם נאמר לי שלפי הבדיקה מתג אור בלם אינו פועל וזה עוצר את פעולת המחשב, אבל לא התנו את הטיפול בהחלפת החלק. המחיר היה גם כן שונה לגמרי (150ש"ח)
בנוסף, השירות היה מאוד אדיב, מקצועי ומהיר.

הפנייה הועברה לחברה אבל לא עודכנתי מה נעשה בעניין.
עוגמת נפש סוג הנזק :

UMI שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
עד כמה לדעתך בטוח לקנות באינטרנט?
במידה רבה מאוד
במידה רבה
במידה מועטה
לא השפיע
נמנע
לחתונה