|
|
|
|
|
|
יחס לא נעים לשיחה וללא פתרונות לבעיה |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
החברה |
כתובת: |
ראשי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
דיברתי כמה פעמים ולא נתנו מענה וגם שגבר ענה לי דיבר כמו אחד שיודע הכל והוא לא יודע כלום .
החוצפן ניתק לי בפנים שיחת טלפון .
כך לא מתנהגים בשום חברה שמכבדת את עצמה ובמיוחד לא חברת שברולט איסוזו
את שיחת הטלפון הנ"ל קיימתי שהייתי בדיוק במוסך גוטמן בנהריה מוסך מורשה של החברה וכאשר הוא שמע את השיחה הוא הציע את עזרתו
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
נזיפה ועזרה לפיתרון הבעיה שעדיין קיימת ולא קיבלתי מענה בעבורה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
UMI שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|