פרטי התלונה

תלונות איזי פארק

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סוללות נגמרות במכשיר איזי פארק נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במכשיר איזיפארק שלוש הסוללות האחרונות נגמרו במהירות. לאחר שהבנתי בפעם השלישית שזו כבר לא בעיה רגילה פניתי למוקד שאישר לי להחליף מכשיר. במאי 2010 הוחלף מכשיר. ביולי 2010 הבעיה חזרה. פניתי שוב למוקד ששוב אמר לי להחליף מכשיר. בתחנת השירות עדכנו אותי שיש דגם חדש עם סוללה שאמורה להחזיק מספר שנים. השדרוג עולה 50 שקלים. פניתי למוקד וביקשתי שלאור כל העלויות שנגרמו לי עד עכשיו (החלפת סוללות + תשלום חניות + זמן שביזבזתי בהחלפת מכשירים) שהן יותר מ-100 ש"ח, ישדרגו לי בחינם.
קארין המוקדנית הייתה נחמדה אולם לא נתנה לדבר עם המנהלים. הם אמרו שלא מוכנים לשדרוג בחינם בטענות הבאות:
- לא פניתי אליהם ישר בפעם הראשונה (טענתי שאי אפשר היה להבין בפעם הראשונה שזו בעיה במכשיר)
- מינואר 2010 ידוע לציבור שיש דגם חדש (טענתי שהם לא הודיעו ללקוחות בדואר או בכל דרך אחרת על כך, ועל נושא הסוללה עודכנתי רק בתחנת השירות האחרונה)
- הדגם שלי כבר בן 8 שנים ולמרות שאין לי אחריות החליפו לי למכשיר חדש בחינם (טענתי שגם אם הייתי משדרג לדגם חדש זה לא משנה את את כל העלויות והטרטורים שכבר נגרמו לי כמוזכר).
חשוב שהציבור ידע על הבעיות בדגם הישן והסוללות שנגמרות לפתע.
שדרוג בחינם לדגם חדש פתרון נדרש :

איזי פארק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה