פרטי התלונה

תלונות איזי פארק

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפעלה כושלת של המכשיר ואי מתן אישור על הפעלתו עקב נפילת מחשבי החברה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏07 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה,
בתאריך הנ"ל הפעלתי את המכשיר בעת חנייה, המכשיר כבה וקבלתי דוח חניה. ברצוני לקבל דוח הפעלה של המכשיר הסתבר כי תחנות השירות היו מושבתות עקב נפילת המחשבים בחברה, כך נמסר לי טלפונית ע"י נציגת השירות שגם טענה שיש חיובים בלתי מוצדקים עליהם אקבל זיכוי. יום לאחר מכן נגשתי לתחנה נוספת בתלפיות, הפקתי דוח וכן עדכתי כפי שבקשו את המכשיר שברשותי תמורת תשלום של 50 ש"ח. הדוח שהתקבל היה משובש ולא ניתן ללמוד ממנו על הפעלתו יום קודם. בקשתי אישור מהחברה על התקלה על מנת לפנות לרשות החניה העירונית. קבלתי מכתב שלא מכיר בתקלה ומסרב לאשר את שקרה באותו היום. יתרה מכך החברה הפילה את האחריות עלי בטענה "כי שעון הכרטיס לא עודכן" לא מבינה מה פירוש המשפט זאת ועוד נרשם "נרשמו חניות בזמנים שגויים...ולכן לא ניתן להוכיח חניה שבוצעה לטענתי..."
עם מכתב כזה לא אוכל להסביר דבר ברשות החניה.
כספי סוג הנזק :
מכתב המאשר את התקלה ביום הארוע ומסביר את העדר הדוח הנדרש להוכיח את הפעלת המכשיר והחיוב הכספי. פתרון נדרש :

איזי פארק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה