אי מתן זיכוי בגין תקלה במכשיר |
נושא התלונה: |
יום חמישי 20 אפריל 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
חברה ארצית (מוקד בחיפה) |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
מזה 4 שנים אני משתמשת ומרוצה ממכשיר החנייה האלקטרוני שברשותי - איזיפארק.
לפני כחודשיים ראיתי שהמכשיר שהיה אמור להיות טעון בכ- 25 ש"ח אינו עובד, כלומר סכום זה (כולל יתרת מינוס קטנה שהמכשיר מאפשר) ירדה.
בתדפיס שהוצאתי ראיתי כי המכשיר פעל במהלך יממה וחצי (שישבת) 3 פעמים, במשך שעתיים (זמן מקסימלי אפשרי לפעילות המכשיר בחיפה). פעמיים מבין השלוש מדובר בשישי ובשבת בערב, שעות בהן אין צורך בחיפה בשימוש בכרטיס חנייה..., הפעם השלישית היתה בעת שהייתי ביום ההולדת של בני בגן. ליד הגן ישנה חנייה ללא צורך בכרטיס...; כמו כן, ב- 4 שנות שימושי בכרטיס, כמעט ולא היה מקרה בו השתמשתי למשך שעתיים ובטח שלא בתדירות כזו.
פניתי לחברה ולאחר בירור התבקשתי להחליף הכרטיס במוקד השירות. הכרטיס הוחלף בתחילת מרץ והיום, לאחר כמעט 10 טלפונים של תזכורת קיבלתי תשובה מהנציגה אפרת, כי לא נמצאה במעבדה תקלה במכשיר וכי "מחמת הספק" יזכו אותי בגין אחת הפעמים בהן המכשיר היה פתוח לשווא.
אני לקוחה נאמנה, המלצתי לחברים רבים על המכשיר.
נפגעתי מהשירות האיטי, הצורך לתזכר שוב ושוב ובעיקר מכך שאין לי כל ספק כי המכשיר נפתח עצמאית כתוצאה מתקלה (כמו שחברת ויזה תחליט להוריד כסף מחשבון של לקוח... ).
|
+ עגמת נפש+ |
סוג הנזק : |
זיכוי בגין 3 הפעמים + התנצלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|