פרטי התלונה

תלונות ג'ון ברייס

תלונות עוד במכללות

תלונות מוסדות לימוד

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ראש קטן נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בפברואר אני ואחותי נרשמנו לקורס מנהל רשתות ושילמנו ארבעים אלף שח.בפגישה שבה באנו להרשם אמרו לנו שכל מה שצריך לקורס זה מחשב אישי עם חיבור לאינטרנט,מסתבר שלא כך הדבר צריך מחשב די חזק שיכול להריץ סביבה וירטואלית 64 ביט כדי לתרגל את הנלמד בקורס.גם לי וגם לאחותי יש מחשבים די ישנים שלא תומכים בדבר.כבר חודשיים אנחנו לומדים בכיתה ולא עושים כלום בבית חוץ מברמה התיאורטית שזה לקרוא בספרים.שאלתי אותם מה עושים וקיבלתי תשובה שאין מה לעשות מבחינתם הם מסכימים שאנו נבוא לתרגל אצלם במכללה בשעות מסוימות וזה לא מתאים.אם היו אומרים לי שצריך מחשב חזק בהתחלה אז לא אני ולא אחותי היינו נרשמים לקורס,זאת ממש חוצפה לדעתי ואני ממש רוצה לתבוע אותם אבל לא יודע אם יש לי סיכוי.אשמח לעזרה תודה .
כספי סוג הנזק :

ג'ון ברייס שירות לקוחות

, תגובה:
גלית ארגמן, מנהלת מחלק שם ותפקיד:
שלום רב,
גדי ואחותו נרשמו למסלול מנהלי רשתות, קורס מתקדם ומקיף שבסיומו ולאחר עמידה בדרישות המסלול, זכאים הבוגרים לתעודת של מנהל רשתות מוסמך.
עד כה השתתפו הנ"ל ב 11 מתוך 105 מפגשי המסלול.
בדיוק כמו בכל מסלול לימודים מכל סוג ובכל תחום, הלומד משפר את יכולות התרגול שלו בבית אם נמצאים אצלו העזרים / ספרי הלימוד / תוכנות המחשב וכד' הנלמדות בכיתה (בשים לב שניתן להקביל דוגמא זו לכל מסלול לימודים בכל תחום).
עם זאת, עבור הסטודנטים שאין להם את הציוד הנדרש בבית אנו מספקים לאורך 22 שנות פעילותנו כיתות לתרגול (ללא תוספת תשלום כמובן) ובמשך המסלול גם שיעורי תרגול עם מתרגלים מטעם המכללה.
גדי ואחותו הוזמנו לתרגל בכיתות התרגול עם הציוד החדיש ביותר, גדי דחה את ההזמנה בטענה כי לא מתאים לו.
תגובה:
נשמח לקבל את גדי ואחותו לתרגול בכיתות בכל אחד מימי השבוע או בכולם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה