פרטי התלונה

תלונות ענק המזגנים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהתחיבויות וחוסר אמינות מוחלט של נציג החברה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
מודיעין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במהלך נובמבר2007, התענינתי בהתקנת מזגן מיני מרכזי בדירתי. בפניה לענק המזגנים, הופניתי לנציג במודיעין -אשר 052-2959798.
לאחר סקר מחירים בחרתי בענק המזגנים. ההסכם כלל: מזגן אמקור 5 כ"ס , התקנתו , נקודת חשמל תלת פאזי, תיקרת גבס ותאורה. סוכם כי כל התקנת המזגן והגכס תבוצע ביום אחד (בתאריך 2.12.07) והצביעה ביום נוסף. ביום ראשון הגיע אשר (נציג החברה) עם הצוות שלו והתקין את המזגן. בצהרים, כאשר שאלתי לגבי עבודות הגבס , אשר הודיע כי העבודה תבוצע ע"י מתקין אחר ו"הוא לא בטוח שאיש הגבס יהיה זמין היום"(אי דיוק # 1 ). לא נותרה לי ברירה ונאלצתי להסכים לכך.סוכם כי ביום שני (3.12.07) יבוצע עבודות הגבס והתאורה ,ואכן איש הגבס התקין את תקרת הגבס ,אולם לא התקין את התריסים ואת התאורה, בטענה כי זאת אחריות של אשר. יצרתי קשר עם אשר, אשר" היה מופתע" (אי דיוק #2) והבטיח כי יגיע לסיים את ההתקנה. סוכם כי יגיע ביום רביעי 5.12.07 בסביבות 16:00. ביום רביעי חיכיתי בביתי בצפיה לאשר , אולם אשר לא הגיע, ניסיתי לצור עימו קשר אולם הוא לא ענה. רק בסביבות 21:00 הואיל אשר לענות לטלפון וטען כי הוא נתקע בירושלים (אי דיוק #3). אשר "הבטיח" כי יגיע ביום חמישי, בשעות הערב , ושוב - הבחור לא הגיע (אי דיוק 4#). רק לאחר חילופי דברים בקול רם, הואיל אשר להגיע לביתי ביום שישי 7.12.07 ולהתקין את התאורה אולם הוא לא הביא את כל התריסים. במקביל המזגן החל להרעיש ואשר "הבטיח" כי יבוא לסדר את הנושא. במהלך השבועות הבאים יצרתי קשר עם אשר בנוגע לתריס/רעשים, אשר הבטיח כי, התריס אמור להגיע כל יום, אולם רק בסוף דצמבר (כשבועיים וחצי לאחר שהבטיח) התריס המיוחל הגיע. לאחר נידנודים "הבטיח" אשר כי הוא יגיע ב 8.1.08 בשעה 19:00. ביום המיוחל נאלצתי לעזוב את עבודתי מוקדם ע"מ לפרק את הארון ע"מ שיהיה גישה למזגן ,אולם אשר לא הופיע (כמה מפתיע....). (אי דיוק #5) במהלך הימים הבאים, אשר לא ענה לטלפון וכאשר התקשרתי מטלפון אחר, אשר ענה ולאחר שזיהה את קולי, הבטיח מידית כי אחד מאנשיו יגיע ביום שישי 11.1.08 (היום) בבוקר (עד 9:00) או בצהרים (ב-12:00) להתקין את התריסים ולסדר את ענין הרעש. כמו תמיד , הבחור לא הגיע (אי דיוק #6)
ביזבוז זמן סוג הנזק :
1. נציג מ"ענק המזגנים" שיגיע לביתי ויסים את העבודה 2. פיצוי על אובדן שעות העבודה ועוגמת הנפש עקב "הבטחות" אשר - נציג "ענר המזגנים" פתרון נדרש :

ענק המזגנים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה