פרטי התלונה

תלונות מלון שורש

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות כושל ממחלקת הזמנות נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על שרות כושל ומאכזב ממחלקת הזמנות של המלון ,התקשרתי לבצע הזמנה לסוף שבוע והפקידה בשם שני "עשתה טובה " שענתה לשאלותי היא הייתה חסרת סבלנות דיברה בחוסר חשק ונתנה לי להרגיש שהיא זאת שמשלמת לי על הסוף שבוע בנוסף כשביקשתי ממנה שבן זוגי הצטרף לשיחה נעניתי בשלילה ללא הסבר וכך נותקה השיחה.ככה במלון שורש מבצעים הזמנות ?ככה ניראת הגישה שלהם ללקוחות שרוצים שרות מהם?נותנים ללקוחות להרגיש שאין תמורה בעד הכסף שהלקוח רוצה לשלם?בנוסף לאחר מכן דיברתי עם אחראית מחלקת הזמנות והסברתי לה את פשר התנהגותה של הפקידה אפרת התנצלה וטענה שבמלון שלהם לא ניתן לעשות ועידה הסברתי לאפרת שהפקידה שני לא נתנה הסבר לכך אלא אמרה"לא" וניתקה את השיחה וזאת בנוסף ליחס ולדיבור המזלזל והלא סבלני של הפקידה שני אבקש לבדוק מדוע במלון שורש מרשים לעצמם לזלזל בלקוחות שרוצים לבצע הזמנה,תודה .
עלבון סוג הנזק :
שלקוחות נוספים לא יקבלו את אותו יחס משפיל שקיבלתי פתרון נדרש :

מלון שורש שירות לקוחות

, תגובה:
הנהלת המלון שם ותפקיד:
צר לי על שכך חשה גברת שקד , משוכנעת אני שכוונתה של פקידת ההזמנות הייתה לתת שירות אדיב ויעיל , כמנהגה תמיד , וייתכן שהייתה זו אי הבנה, מחלקת הזמנות במלון שורש , ידועה כמחלקה הנותנת שירות טוב ,ומתייחסת לאורחים בכבוד רב ,
בכל אופן הייתי רוצה להעביר את התנצלותי הכנה לגברת שקד , ולהבטיח לה שלא הייתה , חלילה , כל כוונה לפגוע ולזלזל בה , ושוב צר לי שכך היא חשה ,
בכבוד רב
תגובה:
נשמח להתקשר עם גברת שקד , באם תהיה מעונינת בכך , וכמובן לתת תשובות ענייניות על כל שאלה , בצורה אדיבה ונעימה , כהרגלנו . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה