פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות מזעזע ואי עמידה בחוק להגנת הצרכן. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏14 ‏יולי ‏2017 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נווה אילן כתובת:
נמל תעופה בן גוריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:

14/7 בדיוטי פרי נתב״ג, הגעתי לסניף של אירוקה וקניתי משקף בלא פחות מ1000 ש״ח. זה היה זוג אחרון ודגם ייחודי שהיה אחד בודד ורק מתצוגה.
מיהרתי לטיסה וביקשתי מהמוכרת לארוז לי אותו בזריזות...לאחר שהתקדמתי מהדוכן ועליתי לאוטובוס בדרך למטוס (כעבור 7 דקות מרגע הקנייה) שמתי לב שעל העדשה של המשקפיים יש שריטה וצד אחד של המשקף פשוט עקום ועבה יותר- פגם בייצור כנראה!! מן הסתם שלא יכלתי לחזור אליה באותו הרגע כי כבר הייתי בדרך למטוס אז צילמתי תמונה באייפון בה רואים את הפגמים במשקף ואת התאריך והשעה המדוייקים על מנת שיראו שבאמת שככה נרכשו המשקפיים. כשחזרתי לארץ מיד התקשרתי לשירות הלקוחות של אירוקה ותיארתי את כל המצב לנציגה וכתגובה נאמר לי שזאת בעיה שלי, שאני אחראית לכך שלא בדקתי אם המוצר פגום לפני שרכשתי אותו ושהם אינם מוכרים מוצרים פגומים, נטען מצידה גם בנוסף שאני פגמתי את המשקפיים בעצמי בדקות החולפות בין הדיוטי לעלייה למטוס ושאני שקרנית!
ביקשתי מהנציגה לתת לי לשוחח עם מנהל שירות הלקוחות וכשהוא חזר אליי רק לאחר מספר ימים הוא טען שעשה בירור ואין שום סיכוי שקניתי את המוצר פגום, שירות הלקוחות לא אישר לי זיכוי ואף לא החלפה למרות שהם מחוייבים להחליף לי את המוצר עד 14 יום מהרכישה ובמיוחד אם המוצר נרכש פגום. שירות הלקוחות גרמו לי לעלבון ובמקום לעשות בדיקה במשקף או מול המוכרנית שנתנה לי שירות בעת הקנייה הם פשוט התנערו מאחריות והשאירו אותי אבודה עם מוצר שאינו בר שימוש.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם וזיכוי כספי פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה