פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אמינות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏19 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים רכשתי משקפי ראייה האירוקה לציין כי המשקפיים ללא מסגרת והשבוע נשברה עדשת המשקף לחצי לציין ככי ללא שום הפעלת כוח המשקפיים אפילו לא נפלו ניגשתי לסניף הקרוב לביתי שנמצא סגור לרגל שיפוצים התקשרתי למספר סניפים אך לא היה מענה בגלל המצוקה הגדולה בה הייתי שכן אני לא יכולה להסתובב ללא משקפיים פניתי לאופטימטיסט הקרוב לביתי על מנת ש"יציל" אותי והוא מסר כי לא מתקינים יותר עדשות כאלה במשקפיים ללא מסגרת אלה רק עדשות שאינן שבירות ביררתי באינטרנט ובמקומות נוספים ואכן כך הדבר בגלל מצוקתי מסרתי לו את המשקפיים על מנת שיתקן אותם דבר שעלה לי בעוד 450 שקלים בנוסף ל800 שכבר שילמתי ויצרתי קשר עם אירוקה דרך אתר האינטרנט (הדרך היחידה בה היה ניתן לתקשר איתם) לציין כי הם חזרו אליי למחרת הנציגה הייתה אטומה לחלוטין לא הבינה את המצוקה בה הייתי ואת הקושי הרב שלי בללכת בלי משקפיים והדבר היחיד שהיה לה לומר לי כששאלתי מדוע בחנות לא אמרו לי שישי עדשות שאינן שבירות ושהמשקפיים שבירות מאוד ענתה לי "את לא מומחית ולא אשת מקצוע". אני רוצה לפנות לרשת אירוקה ולומר שאם אין לכם נסיון או אנשי מקצוע בתחום המשקפי ראייה אל תתעסקו בזה!!!! תתמקדו בלמכור משקפי שמש בזה אתם כנראה יותר טובים
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי על הכסף הרב בו נקנו המשקפיים פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה