פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
על אי ביטול עסקה, שקרים, וטרטורים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון אבנת פ"ת כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5.2.2007 הזמנתי זוג משקפיים בסניף אירוקה שבקניון אבנת, פ"ת. לאחר שעה התחרטתי מכיוון שלא הייתי שלם עם החלטתי. באותה שעה לא יצאו המשקפיים לעבודה וכמובן שלא נחתכו עדשות ולכן הנחתי שאירוקה יבטלו את העסקה כהרף עין. המוכרים סרבו. הם דרשו ממני הסברים. חיוכם נמחק. פניהם זעפו. הם הוסיפו כי אין באפשרותם לבטל עסקה, רק למנהל החנות, שצריך "להגיע בכל רגע". לבקשתי להתקשר אליו ענו " אי אפשר להפריע לו".
מאותו רגע כספי עבר למאסר ברשת ארוקה, והטעות שלי בהזמנת המשקפיים נרתמה כנגדי. התקשרתי לשירות לקוחות, אולם גם הם לא היו מוכנים לקשר אותי למנהל החנות. הם הצדיקו את אי ביטול העסקה בטענה כי אין להם החזר כספי. בבדיקה שערכתי עם המועצה לצרכנות נתברר לי שאם כך הדבר, עליהם להציב שלט בחנות או ליידע אותי בטרם התשלום. מיותר לציין כי אף אחד מהתנאים הללו לא התקיים.
במשך חמש שעות התקשרתי לחנות ולשרות הלקוחות בכדי לבדוק האם מנהל החנות הגיע, או לחלופין, האם מישהו מוכן לבטל את העסקה. כל אחד מהם – החנות ושירות הלקוחות – אגב, מסרו תשובות שונות באשר להימצאותו של מנהל החנות.
לאחר שמונה שעות הוזמנתי על ידי מנהל משמרת הערב של החנות (ולא מנהל החנות) לבטל את העסקה, לא לפני שזה "'חקר" אותי וכ'פנצ'ליין' הציע "לעשות קווץ' קטן במחיר" - כאילו שזה היה העניין מלכתחילה.
הוא ביקש לחייב אותי כקנס עבור בדיקת העיניים ולשמע תשובתי כי אין שלט המורה על כך בחנות (ברוח דברים שנאמרו לי במועצה לצרכנות), ויתר.
בכל חברה מתוקנת, כמדומני, ובוודאי כאשר מוצר הוא מוזמן בלבד, וטרם הוכן עבור הלקוח, ועוד בטווח של שעה, ישנה האפשרות לביטול עסקה משום האפשרות המכונה change of heart.
כיצד אם כן, אני אמור להאמין למוכרים כאשר הם אומרים שיש אחריות, או כאשר הם מבטיחים שאם לא אהיה מרוצה מהמשקפיים, הם יחליפו אותם?
ביטול עסקה מיידי פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה