פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקפיים פגומות נושא התלונה:
‏שבת ‏03 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשל"צ כתובת:
קניון הזהב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12/02/07 רכשתי מאירוקה משקפיים של אירוקה,
כשיצאתי מהחנות הבחנתי בשריטה על עדשת המשקפיים, ברצוני לציין כי מכייון שהתאורה בחנות אינה חזקה לא הבחנתי בשריטה בזמן שהייתי בחנות.
חזרתי לחנות הראתי למוכרת את השריטה, המוכרת לקחה את המשקפיים והביאה לי משקפיים "חדשים" מהמחסן, גם המשקפיים האלו היו שרוטים.
היא הביאה לי 3 זוגות נוספים אשר היו בסטנד כאשר זוג אחד שרוט גם הוא, הזוג השני עקום מאוד לשלישי היה פגם בגימור של העדשה.
המוכרת הציעה להזמין לי משקפיים מהמחסן של החברה או לנסות למצוא דגם אחר בחנות.
החלטתי לבחור דגם אחר ואכן מצאתי משקפיים של פולו שמצאו חן בעיניי ולהפתעתי גם הם היו עם שריטה.
המוכרת בדקה במחסן ומכייון שלא מצאה זוג נוסף הציעה לי שתזמין אותם מהמחסן של החברה.
מכייון שלא הייתה לי ברירה אחרת,כי לא מצאתי דגם נוסף בחנות שאהבתי שילמתי כסף עבור המשקף הנוסף (הפער בין המשקפיים היה של 45 ש"ח)
השארתי את הפרטים שלי בחנות ויצאתי קצת מאוכזבת מהחנות.
לאחר מס' ימים (פחות משבוע) יצרו איתי קשר, הגעתי לחנות קבלתי את המשקפיים שלי (סוף סוף) והייתי מרוצה.
לאחר מספר ימים הבחנתי כי הידית של המשקפיים קשה לסגירה בתאריך 27/2/07 חזרתי לחנות למסור את המשקפיים לחנות לתיקון וציינתי מס' פעמים בפני המוכרת שתדאג שלא יחזירו לי את המשקפיים שרוטות!!!
בתאריך 2/3/07 הודיעו לי שהמשקפיים מוכנות,נגשתי לחנות לקחת אותם ולתדהמתי גילתי שהחליפו לי את העדשות שהרי הבעייה הייתה בכלל בידית והידית עדיין עקומה ועדיין קשה לסגירה למרות שהיה שיפור קל מהמצב שמסרתי את המשקף לתיקון.
לאחר התייעצות עם המוכרת החלטתי לקחת את המשקפיים לשבוע ניסיון ולראות מה מצב הידית אך שיצאתי מהחנות ומהקניון גילית שריטה במשקפיים.
חזרתי למוכרת הראתי לה את השריטה.
המוכרת טענה שבדקה את המשקפיים ולא יכול להיות שהן נמסרו לי עם שריטה ואפילו שאלה "את בטוחה שזה לא קרה לך עכשיו?", עצם השאלה העליבה אותי שהרי המוכרת בשאלתה בעצם רומזת שאני שקרנית.
החזרתי שוב את המשקפיים לתיקון וביקשתי שידאגו גם לתקן את הידית ולהחזיר לי משקף תקין!!!!
מה שקורה בעצם שרכתי משקפיים לפני כחודש ובפועל בכלל לא "נהנתי" מהם.
בזבוז זמן,עלבון ועוגמת נפש סוג הנזק :
לדאוג לי למשקף תקין ופיצוי הולם על כל הטירטור פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה