|
|
|
|
|
|
מוצר פגום |
נושא התלונה: |
כהן אייל |
שם/כינוי: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הנדון:מוצר פגום
רכשתי משקפי שמש במבצע בחנות "ארוקה" שבקניון חיפה בתאריך 15/11/06.
לאחר כחודש להפתעתי העדשה יצאה ממקומה ונפלה לריצפה.
למזלי חברי ראה אותה נופלת והצלחתי להחזירה למקומה לא לפני שגיליתי שיש סדק קטן
בקצה של העדשה ב"פזה" .
לאחר שבקניה הובטח לי על ביטוח מלא לכל בעיה למשקפים התברר לי שיש להם מדיניות
שגויה שפשוט לא ככה מתנהגים לצרכנים .
החנות שלחה את המשקפים למעבדה ולאחר שבוע קבלתי טלפון על כך שאני צריך לשלם
55 ש"ח עבור תיקון שבעוד המשקפים עלו לי 100 ש"ח במבצע של 50% .
לשאלה מדוע זה לא נאמר לי בקניה התברר לי הפרטים הבאים.
נמסר לי על ידי שרות הלקוחות של החברה [גלית ] .
א. במידה ונקנה במבצע ההחלפה של חלק היא בתשלום.
ב. במידה ושולם מחיר מלא יש חצי שנה מיום הקניה 50 % על התיקונים .
השאלה שלי מדוע מחרו לי סוג ב' של מוצר או האם יש מצב של 2 ביטוחים שונים על
מוצר של אותו חנות .
לשאלתי איך יתכן שפחות מחודש ברוטו [עדיין זה חורף ] , העדשה יצאה ממקומה נאמר
לי : שהמזגרת התעקמה ולא מוכנה כלל לתת לי לדבר עם גורם בכיר יותר מעליה .
יש לציין שאני משתמש עם שרוך ולא שם אותם כלל על הרואש שלי ויתכן שאני בתיקון
עקמתי במעט את המזגרת ע "מ להחזיר את העדשה למקומה וזה תירוץ מופרח.
מה על לעשות בנידון??? תודה על שיתוף הפעולה מראש אייל כהן –057-7548725-
אביטל 21/1
יוקנעם20692-
|
לתקן או להחליף מוצר ללא תשלום נוסף |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ארוקה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|