פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
כהן אייל שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:


הנדון:מוצר פגום


רכשתי משקפי שמש במבצע בחנות "ארוקה" שבקניון חיפה בתאריך 15/11/06.

לאחר כחודש להפתעתי העדשה יצאה ממקומה ונפלה לריצפה.

למזלי חברי ראה אותה נופלת והצלחתי להחזירה למקומה לא לפני שגיליתי שיש סדק קטן

בקצה של העדשה ב"פזה" .

לאחר שבקניה הובטח לי על ביטוח מלא לכל בעיה למשקפים התברר לי שיש להם מדיניות

שגויה שפשוט לא ככה מתנהגים לצרכנים .

החנות שלחה את המשקפים למעבדה ולאחר שבוע קבלתי טלפון על כך שאני צריך לשלם

55 ש"ח עבור תיקון שבעוד המשקפים עלו לי 100 ש"ח במבצע של 50% .

לשאלה מדוע זה לא נאמר לי בקניה התברר לי הפרטים הבאים.

נמסר לי על ידי שרות הלקוחות של החברה [גלית ] .

א. במידה ונקנה במבצע ההחלפה של חלק היא בתשלום.

ב. במידה ושולם מחיר מלא יש חצי שנה מיום הקניה 50 % על התיקונים .

השאלה שלי מדוע מחרו לי סוג ב' של מוצר או האם יש מצב של 2 ביטוחים שונים על

מוצר של אותו חנות .

לשאלתי איך יתכן שפחות מחודש ברוטו [עדיין זה חורף ] , העדשה יצאה ממקומה נאמר

לי : שהמזגרת התעקמה ולא מוכנה כלל לתת לי לדבר עם גורם בכיר יותר מעליה .

יש לציין שאני משתמש עם שרוך ולא שם אותם כלל על הרואש שלי ויתכן שאני בתיקון

עקמתי במעט את המזגרת ע "מ להחזיר את העדשה למקומה וזה תירוץ מופרח.

מה על לעשות בנידון??? תודה על שיתוף הפעולה מראש אייל כהן –057-7548725-

אביטל 21/1

יוקנעם20692-
לתקן או להחליף מוצר ללא תשלום נוסף פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה