פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לא הוגן בהחזרת משקפיים שהתפרקו נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קריון, קרית ביאליק כתובת:
קריון, קרית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כ-5 חודשים רכשתי משקפיים של איב-סן-לורן באירוקה. המשקפיים היו בהנחה של 50% ושילמתי 700 ש"ח טבין ותקילין. במחצית חודש פברואר 07 שמתי לב שהעדשה קיבלו עיוות והן בולטות מהמסגרת (בחלק שמעל האף). לתומי, חשבתי שכך היה כל הזמן ולא ייחסתי לזאת חשיבות. בסוף חודש פבר' העדשה (חלק אחד) פשוט התפרקה מן המסגרת. ניגשתי עם המשקפיים לחנות אירוקה בקיריון (שם רכשתי) ולאחר תחקור מעמיק הסכימו לקבל את המשקפיים לבדיקה במעבדה. ימים ספורים לאחר מכן, הודיעו לי שאם רצוני לתקן את המשקפיים אצטרך לשלם (בטיעון שלא לעניינן) או לחילופין ולפנים משורת הדין הם ייתנו לי זיכוי של 350 ש"ח!! כל טענותיי שרכשתי משקפיים ששוויים כפול, שעל מסגרת הם אמורים להיות אחראים (המסגרת + העדשה נמסרו שלמים) כפי שהם מצהירים - לא דמתה לכל מה שארע בפועל. רכישה באירוקה דומה לרכישה בשוק - תוצרת גרועה ושירות גרוע - ההבדל הדק הוא שבשוק אינך מצפה כלל לטיפול או התייחסות למוצר שרכשת.
עגמת נפש סוג הנזק :
לקבל את מלוא כספי עבור המוצר הפגום שהוחזר - ד.א. - לא קיבלתי את המשקפיים שנמסרו להם חזרה והם בהחלט שייכים לי. פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה