פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת משקפיים נושא התלונה:
כהן שגית שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏04 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קניון הנגב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12/8/07 רכשתי משקפי ראייה בסניף אירוקה בקניון הנגב בסה"כ של 625.75 ש"ח לאחר כ 5 חודשים נשבר גשר האף של המשקפיים הגעתי לסניף וביקשתי לתקן את שניזוק, שלחו את המשקפיים לשרות הלקוחות ולאחר כמה ימים קיבלתי טלפון משרות הלקוחות ונאמר לי שאין במלאי את המסגרת שנשברה לי ושהם מזכים אותי על סך 550 ש"ח, בידי לא הייתה הקבלה ולכן לא זכרתי את הסכום שנקנו המשקפיים (625.75 ש"ח) הגעתי לסניף ונתבקשתי לבחור מסגרת חדשה בחרתי מסגרת שהעלות שלה רק 550 ש"ח ושילמתי עוד 300 ש"ח עבור עדשות. קיבלתי את המשקפיים (חברה ניגשה לקחת אותם) למחרת התקשרתי לסניף וביקשתי להחזיר את הסחורה מכיוון שהמשקפיים לא מצאו חן בעיניי כל שכן את המסגרת שקיבלתי לא מונחת לי על הפנים כפי המסגרת שמדדתי בחנות נעניתי שהמסגרות שמגיעות הן לא כמו המסגרות שמודדים "..הן חדשות מהמחסן.." כך נאמר אמרתי שאני לא מרוצה מהמסגרת זה משהו שמרכיבים על הפנים כל יום ואני לא מוכנה להתפשר אמרתי להם בשיחת הטלפון יש בכוונתי להחזיר את המוצר אני לא מתכוונת להשאיר את זה אצלי וייקח לי כמה ימים להגיע אמרו לי ..."אין בעיה קודם תגיעי.." . הגעתי לאחר כמה ימים וביקשתי להחזיר את המוצר אחראית המשמרת אמרה לי שאין לי אפשרות להחזיר אם אני רוצה מסגרת אחרת אני צריכה לשלם לפחות 50% על העדשות הפתרון הזה לא מקובל עליי כל שכן במהלך חצי שנה הם גרמו להוציא כ 1,000 ש"ח בלי הזיכוי (550 ש"ח) כ - 1,500 ש"ח שלא תיכננתי להוציא בכלל !!! הפתרון של אירוקה לא נראה לי מדיניות החזרת מוצרים שלהם אומרת שאפשר להחזיר מוצר עד 7 ימים מקבלתו לא כתוב שאי אפשר להחזיר משקי ראייה מדיניות זו לפי שלטים שהם תולים בכל הסניף אינה מציינת שמדיניות החזרת המוצרים חלה רק על משקפי שמש לכן אני לא מקבלת את הטענה שאי אפשר להחזיר משקפי ראייה.
אני לא קניתי רק מסגרת קניתי גם עדשות כשהגעתי לסניף ביקשתי לזכות אותי ב - כל הסכום ולתת לי את המשקפיים הישנות שלי ואני יתקנם במקום אחר הם לא הסכימו. אנא עזרו לי לקבל תמוורה לכספי.
עוגמת נפש, בזבוז ימי עבודה סוג הנזק :
לקבל החזר כספי עבור כל העסקה שבוצעה מתחילה ועד סופה וקבלת המוצר הפגום שמסרתי להם. פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה