פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏29 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קריון קריית ביאליק כתובת:
קריון קריית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני קונה משקפיים כמעט תמיד באירוקה, ותמיד אני מצטערת כי השירות שלכם ממש ממש גרוע.
ב 29-03-2007 נכנסתי לסניף אירוקה בקריון שבקרית ביאליק עם משקפיים שבורות, הדבר הראשון שאמר הבחור מבלי לבדוק כלום!!! שהמשקפים מעונה ישנה ולכן יעלה כסף התיקון, ואכן מבלי לבדוק את תאריך הקניה אמר לי שיעלה לי מתאיים שח תיקון של ידית שבורה..
אני התעצבנתי שכן הוא לא ניסה לעזור הוא דרש ממני לשלם על משהו שקניתי לפני מס חודשים ונשבר מבלי שהספקתי להנות ממנו.
ביקשתי לדבר עם המנהלת - והיא אכן הייתה בסניף, היא ראתה שאני התעצבנתי ופתאום כן הייתה אלטרנטיבה - היא אמרה שיכול להיות שיש לי אחריות ואמרה לי לבדוק בסניף שקניתי, התעצבנתי עוד קצת והיא אמרה שהיא תבדוק בשבילי (תראו עד כמה הגעתי רחוק עם עצבים)
בכל אופן ריקי התקשרה ביום למחרת 30-03-2007 ואמרה שתחזור אליי ביום א 01-04-2007 אבל נחשו מה - כלום לא קרה מאז (אולי משום שלא התעצבנתי)

זו לא פעם ראשונה שאני חווה שירות גרוע ולא אכפתי אצלכם.
החלטתי שהנקמה הקטנה שלי בכם היא שאני לא אקנה יותר אצלכם לא משנה איזה מבצע יש לכם ואני אגיד לכל מי שאני מכירה שרוצה לקנות משקפיים לא לקנות.
חבל שרמת השירות בטיפול לא טוב כמו רמת השירות בקניה (מעניין למה)
ד"ש לריקי.
נשברו משקפי השמש סוג הנזק :
לא לקנות פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה