פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שביעות רצון ממוצר שנקנה ומהשירות נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון לב אשדוד כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.01.2007 רכשתי משקפת סקי בחנות של אירוקה בקניון לב אשדוד. שילמתי עבור המשקפת 149 ש"ח, זה היה מחירה לאחר הנחה (טרם ההנחה, המשקפת עלתה 450 ש"ח). לאחר שימוש חד פעמי במשקפת (אני לא גולשת כל יום!!! ולא הולכת עם המשקפיים ביומיום) העדשה נשרטה (כנראה בגלל השלג שירד בחרמון). החזרתי את המשקפת לחנות ונאמר לי (לאחר שלקחו ממני את כל הפרטים) כי יחזרו אליי.
נציגה בשם קטי התקשרה אליי (19.3) ואמרה כי רכשתי את המשקפיים לפני 3 חודשים וכי אין לי שום הוכחה אחרת...כאשר הוצאתי את החשבונית ואמרתי לה על התאריך היא אמרה שהיא תבדוק את זה ותחזור אליי וניתקה מהר מאוד את השיחה. אחר-כך התקשרה אליי מנהלת בשם ליטל, והפתרון שהיא הציעה היה לשלם על העדשות - 250 ש"ח, אחר-כך לאחר שביטאתי את כעסי וחוסר שביעות הרצון שלי, עשו לי "הנחה" והורידו את הסכום לסכום סמלי - 75 ₪. אחר-כך התקשר מנהל נוסף, שי, במטרה לשכנע אותי לשלם את הסכום הכול-כך זעום.
אינני מבינה מדוע עליי לשלם!? קניתי משקף איכותי ברשת כביכול איכותית, למה אני צריכה לשלם על העדשות לאחר שימוש חד פעמי?! ומה מבטיח לי שזה לא יקרה שום עם העדשות החדשות?? אני לא מוכנה לקבל תשובה כזאת.
תודה מראש, פולי שולמן

כספי סוג הנזק :
משקפת סקי חדשה איכותית ללא תשלום פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה